سیتروئن پس از تصاحب ایلان ماسک، توییتر را بررسی می کند

در این مرحله، سیتروئن اکنون تعدادی خودروی الکتریکی در اروپا دارد، به ویژه ë-C4، ë-C4 X، ë-Berlingo، و البته کوچک My Ami EV. این خودروساز اخیراً کانسپت Oli EV را نیز معرفی کرده است که یک کامیون عجیب و غریب است که از مواد بازیافتی ساخته شده است.

مشخص نیست که آیا تصاحب ماسک در توییتر بر محتوای تولید شده توسط خودروسازان در این پلتفرم تأثیر می‌گذارد یا خیر، اگرچه او قبلاً اعلام کرده بود که «شورای تعدیل محتوا با دیدگاه‌های بسیار متنوع» خواهد داشت.

سیتروئن ممکن است در حال حاضر در بازار خودروهای برقی ایالات متحده حضور نداشته باشد، اما در اروپا، مارک فرانسوی در واقع در راه استیلانتیس به سمت الکتریکی شدن است. شایان ذکر است، Stellantis قصد دارد تا سال 2030 فقط خودروهای برقی را در قاره کهن بفروشد، که باید به شما بگوید که تسلا قطعاً زودتر از زودتر در معرض دید آن خواهد بود.

سلام به پلت فرم رسانه های اجتماعی متعلق به یکی از رقبای ما.

انتظار می رود شرکت های خودروسازی که از توییتر به ،وان راهی برای تعامل با طرفداران و مشتریان و یا به ،وان رسانه ای برای تبلیغات استفاده می کنند، واکنش نشان دهند. سیتروئن یکی از ،، است که ابتدا واکنش نشان داد و یک توییت گستاخانه منتشر کرد که به اندازه کافی وضعیت خودروسازان در توییتر را در حال حاضر توصیف می کند:

در همین حال برخی از خودروسازان نیز به این اقدام واکنش نشان داده اند و جنرال موتورز اخیرا اعلام کرده است که تبلیغات پولی خود را در این پلتفرم متوقف کرده است. در همین حال، فورد گفت که به استفاده از این پلت فرم برای تعامل با مشتریان ادامه خواهد داد، در حالی که فیسکر به محض ش،ته شدن ماسک-تویتر در ماه آوریل، توییتر را به طور کامل ، کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/619187/citroen-twitter-elon-musk-takeover/

همانطور که قبلاً می د،د، ایلان ماسک اکنون ریاست توییتر را بر عهده دارد – خبری که در چند روز گذشته منتشر شد. این امر با ا،اج مدیران ارشد توییتر، از جمله مدیر عامل شرکت پاراگ آگراوال، اتفاق افتاد که مشک را در راس پلتفرم رسانه های اجتماعی و “Chief Twit” جدید قرار داد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.