سیستم رانندگی در مسیر به کمک پتنت های هیوندای

با این حال، ظاهرا هیوندای می خواهد از سیستم های پیشرفته برای کمک به شما در تعطیلات آ، هفته رانندگی در مسیر بسته استفاده کند. در یک نگاه، ممکن است چیزی شبیه چیزی به نظر برسد که شما هرگز نخواهید از آن استفاده کنید، اما حقیقت این است که خودروساز نمی‌خواهد سیستم ورودی‌های فرمان را ایجاد کند یا مثلاً به طور مستقل شتاب و ترمز کند. در عوض، ایده اصلی جمع آوری داده ها و مدیریت برای دستورالعمل های رانندگی دقیق است.

چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​کمک های رانندگی پیشرفته و فناوری های کاملاً خودمختار به آرامی اما پیوسته به هنجار جدید در صنعت خودرو تبدیل می شوند. و در حالی که ما معتقدیم کنترل برخی از خسته کننده ترین و پر استرس ترین درایوها توسط نوعی نرم افزار منطقی است، اما در مورد درایوهایی که قرار است در پشت فرمان به شما سرگرمی و هیجان ببخشند چندان مطمئن نیستیم. بله، ما بیشتر در مورد سرگرمی پیست صحبت می کنیم.

بنابراین، ایده چیست؟ در درخواست ثبت اختراع 17/839994 از 14 ژوئن 2022، سازنده توضیح می دهد که این روش شامل ساخت یک پایگاه داده بر اساس داده های منبع از جمله داده های رانندگی برای یک مدار است. بر اساس این داده ها، سیستم دستورالعمل های رانندگی را ایجاد می کند و سپس قبل از به روز رس، پایگاه داده بر اساس داده های رانندگی به دست آمده توسط آن وسیله نقلیه، آن را در اختیار «حداقل یک وسیله نقلیه» قرار می دهد. یا به زبان ساده، این یک روش خودآموزی و خودبهینه‌سازی است که باید دستورالعمل‌هایی را در مورد نحوه سریع‌تر شدن در مسیر به راننده ارائه دهد.

هیوندای در ژوئن سال گذشته یک درخواست ثبت اختراع برای این فناوری جدید ثبت کرد، اما ما برای اولین بار فقط اکنون، حدود 12 ماه بعد، آن را می بینیم. این ،وماً به این م،ی نیست که به زودی در خودروهای تولیدی مورد استفاده قرار خواهد گرفت – بسیاری از خودروسازان دوست دارند از ایده های خود با پتنت محافظت کنند – اما حداقل نشان می دهد که هیوندای به چه سمتی نگاه می کند.

این تنها سیستم کمک راننده نیست که برای استفاده در خارج از جاده های عمومی قرار دارد. همین دیروز، جیپ از فناوری رانندگی خودران خارج از جاده خود استفاده کرد، که قرار است هم به آفرودهای با تجربه و هم به ماجراجویان تازه کار کمک کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/670099/hyundai-،isted-track-driving-patent/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.