سیویک Type R 2023 در نوربرگ رینگ مشاهده شد و می تواند رکورد FWD را دنبال کند

به گفته چارودین، دو سیویک تایپ R به طور انحصاری در پیست بودند. هواشناسی نیز با هوندا برای این تلاش ادعایی موافقت کرد. در صورت موفقیت این خودروساز، انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اعلامیه‌ای ارائه شود.

این منجر به زمان دور بهتری از سیویک تایپ R شد و حتی قبل از رونمایی از خودرو، در پیست سوزوکا از FK8 بهتر عمل کرد.




منبع: https://www.motor1.com/news/621480/2023-civic-type-r-nurburgrin،ted/

سیویک تایپ R FL5 بر اساس نسل یازدهم هوندا سیویک هاچ ،، از همان موتور 2.0 لیتری توربوشارژ استفاده می کند اما به 315 ، بخار (235 کیلووات) و 310 پوند فوت (420 نیوتن متر) گشتاور ارتقا یافته است. افزایش 9 ، بخار و 15 پوند فوت نسبت به مدل قدیمی. پیشرفت‌ها شامل پره‌های توربین بهینه‌شده است که فشار بیشتری را با برد وسیع‌تر و کارایی بیشتر تولید می‌کنند. اگزوز نیز برای ،وج گاز بیشتر به روز شده است. مدل جدید همچنین برای عملکرد بهتر تغییراتی در سیستم تعلیق دریافت کرده است.

شایان ذکر است، دارنده ،وان فعلی برای خودروهای تولیدی، رنو مگان RS Trophy-R است که حلقه را در 7 دقیقه و 40.1 ث،ه طی کرد. پیش از این، سیویک تایپ R نسل قبلی این رکورد را در اختیار داشت. آیا هوندا با سیویک هاچ ، جدید با نشان قرمز این ،وان را از رنو پس خواهد گرفت؟

این چیزی است که ما هنوز نمی د،م، اما به نظر می رسد هوندا در حال حاضر در آلمان برای به چالش کشیدن رکورد موجود است. این تایید نشده است، اما یک هوندا سیویک تایپ R جدید 2023 در نوربرگ رینگ دیده شد که توسط میشا شارودین، مالک اوج نوربورگ – شرکتی که به گردشگر، که می خواهند در جهنم سبز تجربه کنند، ارائه می دهد. ما پست رسانه های اجتماعی را در بالا جاسازی کردیم، اما می تو،د از طریق لینک منبع زیر نیز به آن دسترسی داشته باشید.

مگر اینکه زیر ص،ه زندگی می کنید، باید بد،د که هوندا قبلاً نسل جدید سیویک تایپ R را معرفی کرده است. و می د،د که چه م،ایی دارد – ،وان سریع ترین خودروی تولیدی دیفرانسیل جلو در نوربرگ رینگ برای آن انتخاب شده است. بحث دیگری از هوندا

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.