شاسی بلند برقی سه ردیفه پورشه برای اولین بار به نمایش درآمد

این شاسی بلند جدید که بالاتر از نسل چهارم کاین در ظاهر الکتریکی قرار گرفته است، توسط پلتفرم SSP Sport که پورشه در حال توسعه است، پشتیب، خواهد شد. هونکوی سر این خودروساز نوید “عملکرد قوی” و همچنین “عملکردهای رانندگی خودکار” را می دهد. در داخل کابین، انتظار یک «تجربه کاملاً جدید» را داشته باشید. او ادامه داد که این یک “مفهوم خودروی جدید” است که مناطق سودآوری مانند چین و ایالات متحده را هدف قرار می دهد. اولی همچنان بزرگترین بازار واحد این برند است.

پورشه در کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود چیزی بیش از معرفی یک کاین تمام الکتریکی انجام داد، زیرا اولین نگاهی به این شاسی بلند سه ردیفه ارائه داد. خب، یه جورایی این خودروی برقی هفت نفره با نام رمز «K1» در حالی که رئیس شرکت اولیور بلوم در حال صحبت درباره آینده خانه زوفن هاوزن بود، زیر پوشش پنهان شده بود. به نظر می رسد که دارای یک خط سقف با شیب ملایم à la Cayenne Coupe است.

911 نمادین آ،ین پورشه خواهد بود که از موتور احتراق داخلی دوری می کند. این اتفاق پس از سال 2030 رخ خواهد داد، اما قرار است در این دهه یک هیب، تولید شود. شایعات حاکی از آن است که GT2 RS بعدی که در سال 2026 عرضه می شود، یک هیولای هیب، ملایم مبتنی بر توربو با بیش از 700 ، بخار قدرت خواهد بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/657055/porsche-three-row-suv-teaser/پورشه تا آنجا پیش می‌رود که می‌گوید «حرکت الکتریکی بیشترین اولویت است» زیرا این برند آلم، می‌خواهد تا سال 2030 بیش از 80 درصد فروش سالانه خودروهای برقی باشد. جالب اینکه پانامرا در کنفرانس مطبوعاتی سالانه خارج از نتایج فروش ذکر نشده است . با این حال، گزارشی از اتوموبیل حدس می‌زند که یک مدل الکتریکی نسل بعدی که در بالای تایکان قرار می‌گیرد، می‌تواند از پلتفرم مشابه K1 استفاده کند. حتی اگر این دقیق باشد، پانامرا EV تا نزدیک پایان دهه وارد بازار نخواهد شد.

شاسی بلند جامبو به این زودی ها وارد نخواهد شد زیرا پورشه در حال حاضر در حال انجام کارهای نهایی بر روی نسل بعدی ماکان فقط الکتریکی است که در سال 2024 عرضه می شود. تقریباً یک سال بعد، خودروهای اسپرت 718 نیز تجدید خواهند شد و موتورهای احتراقی را از دست خواهند داد. کاین بدون آلایندگی حدود سال 2026 وارد بازار می شود. این بدان م،است که بزرگ ترین وسیله نقلیه این برند تا کنون زودتر از سال 2027 معرفی نخواهد شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.