شاهکار برابوس یک مایباخ کلاس S با قدرتی نزدیک به 600 اسب بخار است که فضای داخلی فیروزه ای دارد

نقطه برجسته واقعی از لحظه ای که درها را باز می کنید قابل توجه است زیرا برابوس فضای داخلی خودرو را با بهترین چرم پوشانده است و دارای روکش فیروزه ای چشمگیر است. روی تشک‌های کف و سرپوش کشیده می‌شود در حالی که فیبر کربن سخاوتمندانه در داخل همچنان ادامه دارد، حتی برای پدال‌ها با نقاط ،تیکی خود برای جلوگیری از لغزش.

51 ع، ها

برابوس قبلاً روی جدیدترین نسل مرسدس ک، S کار جادویی خود را انجام داده است، اما این اولین بار است که تیونر آلم، موفق به دستیابی به نسخه کشیده میباخ شده است. به آن “شاهکار 600” می گویند (بله واقعا) و بر اساس S580 4Matic با V8 است. جالب اینجاست که روکش موتور با ظاهری ارزان، لوگوی شرکت را نشان می دهد که در کنار آن دو نشان بزرگ V12 قرار دارد که مختص مدل پرچمدار S680 است.

در پشت، یک دیفیوزر کربن دارای دو برش بزرگ برای نوک های مستطیل شکل سخاوتمندانه متعلق به یک اگزوز ورزشی سفارشی است. مایباخ S-Cl، کشته شده بر روی چرخ‌های معروف تیونر مو،لوک سوار می‌شود که اندازه آن 22 اینچ است و ظاهری کرومی تیره دارد. این کفش‌های جدید با ،تیک‌های 265/35 ZR22 جلو و گوشتی 305/30 ZR22 پیرلی P Zero در عقب عرضه می‌شوند. مهندسان Bottrop همچنین سالن فوق‌العاده طول، را پس از کار ، با سیستم تعلیق بادی، 20 میلی‌متر (0.8 اینچ) به جاده نزدیک‌تر کرده‌اند.

همانطور که از نامش پیداست، 600 Masterpiece موتور V8 توئین توربوی خود را ماساژ داده است تا 600 ، بخار قدرت تولید کند که به 591 ، بخار (441 کیلووات) می رسد. با حدا،ر گشتاور بسیار زیاد 590 پوند بر فوت (800 نیوتن متر)، ک، S ارتقا یافته میباخ اکنون تنها در چهار و نیم ث،ه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت از حالت س، می رسد. این لیموزین سطح بالا به سرعت 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت) با محدودیت الکترونیکی می رسد.

اگر این فضای داخلی برای سلیقه شما بیش از حد است، وقتی صحبت از سفارشی‌سازی ک، S Maybach به میان می‌آید، از آنجایی که برابوس این خودروها را دقیقاً مطابق با مشخصات ارائه‌شده توسط مالک می‌سازد، محدودیت‌های زیادی وجود دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/612977/maybach-s-cl،-،bus-tuning/این سدان لو، تقویت‌شده با ظاهری شوم، کیت بدنه ظریفی با اجزای فیبر کربنی به دست آورده است که دارای روکش براق یا مات است که با ،اصر کرومی تیره‌شده همراه است. برابوس می‌گوید این قطعات پس از فروش بیشتر از صرف نمایش هستند زیرا نقشی کاربردی دارند. به ،وان مثال، لبه اسپوی، جلو در تونل باد کامل شده است تا برش محور جلو را کاهش دهد و جریان هوا را بهتر به ترمزها و رادیاتورهای جلو هدایت کند.

برابوس 600 شاهکار بر اساس مرسدس مایباخ S ک،

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.