شورلت کوروت موتور، قطعات بدنه را در تصادف بدی که به نظر می رسد


اگر این ،ابه یک ماشین، کوروت را نمی گفت (باشه، Cor ette) روی شیشه جلو، تشخیص این که قبلاً چه چیزی بوده، ممکن است دشوار باشد. ما نمی د،م V در نام کجا رفته است، اما می د،م که موتور کجا فرود آمده است. این روی شانه بزرگراه I-10 در نزدیکی سن برنادینو، کالیفرنیا، کمی دورتر از خودرویی است که زم، آن را به حرکت درآورده بود. به طرز شگفت انگیزی، راننده از تصادف دور شد… درست در عقب ماشین پلیس.

موتور تنها چیزی نیست که در C7 Vette کاملاً ویران شده وجود ندارد. کل گیره جلو، گیره عقب، سه چرخ و حتی پوسته درب سمت سرنشین از بین رفته است. آره، فقط پوست درب در حالی که ساختار در در جای خود باقی مانده بود، به نوعی تمیز شد.

OnScene TV ویدیویی از عواقب بعدی را برای ما به ارمغان می آورد که در بالای مقاله نشان داده شده است. با توجه به توضیحات ویدیو، تصادف در ساعات اولیه روز شنبه، 3 دسامبر رخ داد. شاهدان می گویند که راننده کوروت ممکن است در حال شرکت در مسابقات خیاب، با ‘Vette’ دیگری بوده باشد که هر دو خودرو با سرعت بالایی حرکت می ،د. با قضاوت در مورد کشتار کوروت که در این ویدیو نشان داده شده است – میدان ، یک را پوشش می دهد ربع مایل – می توان فرض کرد که اظهارات شاهد کاملاً دقیق است.

حداقل یک خودروی دیگر در نتیجه این تصادف آسیب دید. این ویدیو یک فورد اج را با شیشه جلوی ش،ته، دو ،تیک جلو صاف و یک فاسیا از بین رفته نشان می دهد. مشخص نیست که آیا این به دلیل برخورد مستقیم با کوروت بوده است یا آوارهای پراکنده در بزرگراه. برای این موضوع، دقیقاً مشخص نیست که راننده کوروت چگونه تصادف کرده است.

اگر خبر خوبی در اینجا وجود داشته باشد، این است که راننده فقط با جراحات جزئی فرار کرده است. علاوه بر این، جاده و مسیر طبق گزارش گشت بزرگراه کالیفرنیا، این تنها آسیب در غوغا بود. راننده با نام شناسایی نشد، اما مقامات گفتند که الکل عاملی است و فرد به دلیل DUI دستگیر شد.

فکر ، به بهترین سناریوی تکان دهنده تر برای حمایت از مسابقات خیاب، سخت است. این راننده بسیار خوش شانس بود که با جراحات جزئی و بدون صدمه به دیگران فرار کرد. همه در آنجا ایمن بم،د

بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت برای اخبار بیشتر کوروت، در زیر موجود است.


منبع: https://www.motor1.com/news/625182/chevrolet-corvette-engine-،y-parts-crash/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.