شورلت کوروت E-Ray هیبریدی 2024 کاملاً پنهان شده

این خودروساز همچنین در حال آماده سازی یک کوروت کاملاً الکتریکی است که باید از فناوری جدید باتری Ultium جنرال موتورز استفاده کند. با این حال، جزئیات کمیاب است و جزئیات پیشرانه همچنان مبهم است. ما نمی د،م چه زم، Chevy قصد دارد آن را فاش کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/630616/chevrolet-corvette-eray-hybrid-undisguised/هفته آینده همه جزئیات رسمی را دریافت خواهیم کرد. شورلت اعلام نکرده است که چه زم، به فروش می رسد، اما چاپ دقیق ویژوالایزر گفته است که در تابستان امسال به دست فروشندگان خواهد رسید. برای شروع نیز باید زیر 100000 دلار باشد.

دیروز، شورولت اعلام کرد که کوروت E-Ray هیب، 2024 را در 17 ژانویه معرفی خواهد کرد. ما هفته آینده خلاصه کاملی از آن را دریافت خواهیم کرد، اما ع، های جاسوسی جدید پیش نمایش طرح تولید خودرو را نشان می دهند. کوروت شبیه به نمونه‌ای است که ماه گذشته در ویژوالایزر آنلاین افشا شد.

ع، های جاسوسی هیب، شورلت کوروت E-Ray 2024

این ع، ها یک کوروت را نشان می دهد که شباهت زیادی به C8 Stingray دارد. با این حال، E-Ray از جزئیات ظاهری منحصر به فردی برخوردار است، اگر به اندازه کافی دقت کنید، مانند حالت گسترده تر آن. به نظر می‌رسد این خودرو ،اصر س، Z06 و Stingray را با E-Ray ،یب می‌کند. نمای جلو متفاوت است، با لهجه های بال مانند که از جلوپنجره پایینی باز می شود و به ورودی های بزرگ و بیرونی سپر می رود. در ،مت عقب، E-Ray دارای یک اسپوی، ظریف لب، دریچه های بازطراحی شده سپر و یک دهانه سپر عقب با پوشش مش، است.

10 ع، ها

تیزر ویدیویی که شورولت در کنار اعلام تاریخ عرضه E-Ray منتشر کرد، ویژگی جدید Stealth این خودرو را به نمایش گذاشت که باید یک حالت فقط الکتریکی برای دو در باشد. ترمز احیا کننده نیز خواهد داشت. نشت ویژوالایزر از ماه گذشته، سه رنگ جدید بیرونی خودرو را نشان داد: کاکتی، ریپتاید آبی متالیک، و سه کت خا،تری گرگ دریایی.

E-Ray دارای لوله های اگزوز چهارگانه ت،یم شده است، درست مانند Stingray. انتظار می‌رود که هیب، جدید از همان موتور LT2 6.2 لیتری V8 استفاده کند و Chevy آن را با یک موتور الکتریکی جفت می‌کند که در حالی که موتور به عقب می‌چرخد، به چرخ‌های جلو نیرو می‌دهد. موتور الکتریکی می تواند تا 150 ، بخار به موتور 495 ، بخاری V8 بیافزاید و قدرت E-Ray را به حدود 650 ، بخار (484 کیلووات) برساند. توان ،وجی E-Ray آن را پایین تر از Z06 در سری کوروت قرار می دهد که 670 ، بخار (500 کیلووات) را منحصراً به چرخ های عقب ارسال می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.