شورولت کامارو فعلی پس از سال 2024 مرده است، برای ماشین پونی “پایان” نیست


خب رسمیه شایعات در مورد مرگ شورولت کامارو به سال ها قبل برمی گردد، اما اکنون این شایعات تایید شده اند. تولید نسل ششم کامارو با مدل سال 2024 به پایان می رسد و هیچ چیزی جایگزین آن نیست. با این حال، به هر حال.

این خبر مستقیماً از یک بی،ه مطبوعاتی شورولت می آید که برنامه های نهایی کامارو را اعلام می کند، که شامل مدل های Collector’s Edition است که در تاریخ بعدی فاش خواهد شد. مدل‌های 2024 اوا، امسال در دسترس خواهند بود، اما هنگامی که خط مونتاژ در ژانویه 2024 متوقف شود، کتاب‌های تاریخ بار دیگر بر روی ، جنگی پایدار Chevy بسته می‌شوند.

شورلت کامارو 2023

با این حال، به نظر می رسد که کتاب برای همیشه بسته نخواهد ماند. در بی،ه مطبوعاتی، معاون رئیس جمهور شورلت جه،، اسکات بل، قول داد که این پایان راه برای کامارو نیست. متأسفانه، این خودروساز در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد جانشین احتمالی ندارد.

بل گفت: «در حالی که ما برای خداحافظی با نسل فعلی کامارو آماده می‌شویم، سخت است که قدرد، خود را از هر مشتری کامارو، کارمند خط مونتاژ کامارو و طرفداران مسابقه اغراق کنیم. اگرچه امروز جانشینی فوری را معرفی نمی کنیم، مطمئن باشید این پایان داستان کامارو نیست.

این یک داستان ش،ته است. با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر اضافه خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/658558/chevrolet-camaro-end-،uction-2024-not-the-end/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.