شورولت کلرادو ZR2 جدید از قبل دارای نسخه مسابقه ای هاردکور است


منبع: https://www.motor1.com/news/604148/colorado-zr2-offroad-race-truck/هنوز هیچ اطلاعات قطعی در مورد کامیون مسابقه آفرود ک،ادو ZR2 وجود ندارد، به جز تصویر همراه که چیزهای زیادی را در مورد مدل تخصصی تسخیر شن نشان می دهد. که اصلی‌ترین آن تداوم همکاری Chevy با Chad Hall Racing است که در لباس‌هایی که کامیون مسابقه جدید می‌پوشد دیده می‌شود.

جزئیات به روز رس، هنوز فاش نشده است. با این حال، کامیون مسابقه آفرود ک،ادو ZR2 قبلی باید به ما نکاتی را در مورد آینده ارائه دهد. بخش عمده‌ای از قطعات مسابقه قبل از این روی تعمیرات اساسی سیستم تعلیق ک،ادو متمرکز بود. این قطعات برای مشتری، که مایلند کامیون سایز متوسط ​​خود را به یک هیولای آفرود ارتقا دهند، در دسترس بود.

شورولت ک،ادو 2023، از جمله تریم ZR2، تا مارس سال آینده برای ،ید در دسترس خواهد بود. Chevy قبلاً تأیید کرده است که بیش از 200 لوازم جانبی برای ،ید در دسترس خواهد بود، که باید شامل یک نوار چراغ جلوپنجره، چراغ‌های سپر کمکی قابل جابجایی و یک صفحه کلید داخلی برای ZR2 باشد.

با این حال، به نظر می رسد که برند Golden Bow Tie در حال حاضر به شورولت ک،ادو 2023 یک نسخه هاردکور در قالب یک کامیون مسابقه آفرود داده است. کامیون مسابقه آفرود ک،ادو ZR2 2023 که از طریق صفحه رسمی فیس بوک خود اعلام شده است، اولین بار در بهترین در صحرا رویداد این آ، هفته

از زم، که شورولت مدل جدید ک،ادو 2023 را معرفی کرد، مدتی نگذشته است. تنها در اوا، ماه گذشته بود که ما شاهد نسل سوم کامیون‌های سایز متوسط ​​به همراه تریم‌های مختلف آفرود متمرکز آن از جمله ZR2 بودیم.

شایان ذکر است، مسابقات Chad Hall Racing Colorado ZR2 از سال 2017 در مسابقات بهترین در صحرا سری و تنها کامیون در ک، خود است که هر مسابقه وارد شده را به پایان رسانده است. در سال 2021، بیش از 22500 مایل تجربه مسابقه ای را جمع آوری کرده بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.