شگفتی طراحان مک لارن پس از رانندگی با بوگاتی ویرون و شیرون

ویرون در رانندگی جذاب‌تر بود در حالی که شیرون خودروی پیشرفته‌تر بود. نیازی به گفتن نیست که هر دو تجربه متفاوتی را در مقایسه با محصول فعلی مک لارن ارائه ،د. بوگاتی‌ها GT‌های راحت‌تر با منابع انرژی بی‌پایان هستند، در حالی که خودروهایی مانند 720S و Senna ماشین‌هایی هستند که تمرکز بیشتری روی مسیر دارند و دوست دارند با سرعت بالا در پیچ‌ها حرکت کنند.

م، خوشبین به غیر از رانندگی دارایی گرانبهای خود، به افراد دیگر اجازه می دهد تا از ابرخودروهایش نمونه برداری کنند. ال، و استیو از تیم طراحی مک لارن این فرصت را داشتند که هر دو هیولای W16 را از مولشیم برانند و اجازه دهید بگوییم که آنها تحت تأثیر تجربه‌ای که بوگاتی ارائه می‌دهد تحت تأثیر قرار گرفتند. یکی 1001 ، بخار قدرت دارد در حالی که دیگری 1500 ، بخار قدرت دارد، بنابراین هر دو در لیگ چهار رقمی ، بخار به همراه S،dtail خود مک لارن بازی می کنند.

م، خوشبین، غول املاک و مستغلات، به ،وان یک نقطه نرم برای مک لارن SLR شناخته شده است. (او صاحب 9 عدد است)، اما مجموعه او شامل تعدادی از مطلوب ترین ابرخودروهایی است که تا کنون ساخته شده است. به غیر از یک بوگاتی ویرون، او یک نسخه Hermes Edition از Chiron را برای همراهی با مدل های Huayra و S،dtail Hermes خود سفارش داد. وقتی صحبت از مک لارن شد، تاجر از دو تن از طراحان برتر ووکینگ دعوت کرد تا بوگاتی او را برای چرخش بیرون ببرند.

18 ع، ها

گذشته از داشتن یک ویرون و یک شیرون، م، اتفاقاً بولید را نیز سفارش داده است. این خودرو که از ابتدای سال فروخته شده است، در اصل نسخه‌ای از شیرون است که تنها 1450 کیلوگرم وزن دارد، که برای یک هایپرکار با موتور 16 سیلندر عظیم شگفت‌انگیز است. تنها 40 دستگاه با قیمت 4 میلیون یورو (قبل از ،ر مالیات) ساخته خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/605078/mclaren-designers-driver-bugatti-veyron-chiron/Chiron Hermes Edition

در حالی که S،dtail با کمک یک موتور الکتریکی قدرت 1055 ، بخاری دارد، بوگاتی دوتایی ICE خالص با موتور 8.0 لیتری است. تماشاگران مک لارن از حس ارائه شده توسط توربوشارژرهای چهارگانه لذت بردند و همچنین دوست داشتند که خودروها علیرغم قدرت مضحکشان چه احساسی دارند. فضای داخلی Chiron این تصور را به وجود می آورد که “راننده یک قطعه زیبا از مجسمه یا جواهرات است.”

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.