صدای اسب تاریک فورد موستانگ 2024 در هنگام شتاب

و در حالی که ما هنوز منتظر هر ویدیوی رسمی از Dark Horse در حال عمل هستیم، YouTuber DtRockstar1 خوشبختانه با موستانگ ویژه در موزه خودرو گیلمور در طول س،ت موستانگ 2022 مواجه شدیم. حتی بهتر از آن، «استانگ» داغتر در حین برخوردها در حال شتاب گرفتن بود – و کاملاً ذهنی به نظر می رسد. خودتان آن را از طریق ویدیوی تعبیه شده در بالا بشنوید.

پانزده دقیقه – فورد فقط پانزده دقیقه طول کشید تا یک مدل نسخه ویژه را برای نسل هفتم موستانگ S650 معرفی کند. این خودروی پونی با محوریت پیست که به ،وان ، تیره موستانگ شناخته می شود، چیزی بیش از یک نام و نشان کیک کاس را نوید می دهد.

، تاریک فورد موستانگ 2024 جدا از صداهای شتاب، ما همچنین می‌تو،م ببینیم که در زیر کاپوت فورد موستانگ جدید Dark Horse چه چیزی وجود دارد. نسل چهارم 5.0 لیتری Coyote V8، با جعبه ورودی هوای دوگانه و طراحی بدنه دوگانه دریچه گاز، توسط Blue Oval تبلیغ می شود تا بیشترین قدرت تنفس طبیعی را در بین موستانگ GT تولید کند. این حتی با ، تیره موستانگ بیشتر تقویت شده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/611001/mustang-dark-،rse-acceleration-video/با شنیدن آن در عمل در بالا، ما به هیچ وجه در این ادعاها شک نداریم. اما می تو،م بگوییم که از آنچه فورد برای موستانگ 2024 و بقیه محصولات در نظر گرفته است، نسبتاً هیجان زده هستیم.

اکنون، اگر در حال خواندن این مطلب هستید و در آمریکای شمالی نیستید، نگران نباشید زیرا به نظر می رسد فورد نسخه Dark Horse را به صورت جه، عرضه می کند. این موضوع با ثبت علامت تجاری برای این نام در سراسر جهان توسط خودروساز تایید شده است. تنها چیزی که در حال حاضر باقی مانده است، اعلام رسمی است.

28 ع، ها

با این حال، اعداد دقیقی از زمان نوشتن این مقاله منتشر نشده است. آبی بیضی گفته است که Dark Horse کمی بیشتر از فورد موستانگ GT استاندارد 2024 با تیونینگ تخصصی همراه با ارتقاهای دیگر خواهد بود. گفته می شود این خودروساز 500 ، بخار (373 کیلووات) قدرت را برای Dark Horse در نظر گرفته است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.