صدای دوج چارجر Daytona SRT EV “انجام نشد” به گفته مدیرعامل


صدایی که دوج با کانسپت Charger Daytona SRT خود تبلیغ کرد، تمام نشده است. مدیر عامل برند تیم ،سکیس در ،مت اخیر Autoline After Hours فاش کرد که این خودروساز همچنان به تنظیم و تنظیم صدای سیستم اگزوز Fratzonic خودرو ادامه می دهد.

دوج الگوریتمی ایجاد کرد که هوا را از طریق جعبه بلندگو با محفظه‌ها، پلنوم‌ها، لوله‌ها و ،وجی اگزوز که از پشت خودرو خارج می‌شود، حرکت می‌دهد. ،سکیس در مورد طراحی می گوید: «هوای بیرون از پشت ماشین مهم بود. او در ساعت 15:30 نظر می دهد. ویدیو از 14 دقیقه شروع می شود.

Dodge Charger Daytona SRT Concept EV Live Image

59 ع، ها

تفاوت فضایی بین شنیدن صدای اگزوز از طریق بلند،ای داخل خودرو و شنیدن صدای اگزوز که از عقب خودرو به دلیل حرکت هوا می آید وجود دارد. ،سکیس آن را برای اولین بار به شنیدن صدای فراگیر تشبیه کرد.

دوج نت اگزوز زاری پیشرانه Banshee را طوری طراحی کرد که عمداً قطبی شود. به گفته این شرکت، صدا می تواند به 126 دسی بل برسد که به بلندی یک Hellcat V8 است و چیزی که از طریق ویدیو به خوبی ترجمه نمی شود. در حالت بیکار، یک آهنگ باس زیرین وجود دارد که دستور شلیک یک Hemi V8 است و بخشی از میراث برند را به مدل آینده نگر گره می‌زند.

پس از یک دهه تولید موتورهای V8 پرقدرت، تغییر دوج به خودروهای برقی بسیار مهم خواهد بود و این برند از سیستم اگزوز Fratzonic و پیشرانه Banshee برای متمایز شدن از سایر سازندگان خودروهای برقی استفاده می‌کند.

هنوز مشخص نیست که Charger Daytona SRT یک مدل تولیدی را پیش‌نمایش می‌کند یا خیر، اما چارجر و چلنجر در دسامبر 2023 به تولید پایان می‌دهند و تردید وجود دارد که Dodge این پلاک‌ها را کنار بگذارد. کانسپت دوج که در ماه آگوست رونمایی شد، با طراحی که نشانه های مشخصی از تاریخچه شرکت داشت، ادای احترام به مدل دو در از سال 1968 تا 1970 بود. صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی اینچی و دسته ابزار دیجیتال 16 اینچی.

اگر دوج به تیونینگ اگزوز Charger Daytona SRT ادامه دهد، تصور می کنیم بخشی از آن به یک خودروی تولیدی آینده ختم می شود. Charger و Challenger بعدی خودروهای الکتریکی خواهند بود. این یک روش خلاقانه برای متمایز ساختن وسیله نقلیه از سایر وسایل نقلیه است که صداهای مصنوعی خودرو را از طریق بلند،ا تولید می کنند.


منبع: https://www.motor1.com/news/612904/charger-daytona-ev-sound-not-done/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.