طراحی بیرونی مازراتی GranTurismo Folgore به طور کامل آشکار شد

19 ع، ها

برای خودرویی که در سال 2023 عرضه می‌شود، برخی از دیدن نشانه‌های آشکاری که از GranTurismo کنونی که در سال 2007 منتشر شد، تعجب می‌کنند. ما می‌تو،م استدلال کنیم که این ،وماً چیز بدی نیست زیرا کوپه کم‌لونگ در حال ،وج هنوز هم خیره‌کننده است. با وجود سن ارجمندش توجه داشته باشید که GT بنزینی از سال 2019 به فروش نرسیده است زیرا نسخه ویژه زدا آ،ین نسخه از تیپو M145 بود.

هر مازراتی یک نسخه EV را تا اواسط دهه قبل از سال 2030 عرضه می کند، زم، که موتور احتراقی خوب به طور کامل کنار گذاشته می شود. در همین حال، GranTurismo کاملاً جدید باید به زودی توسط GranCabrio دنبال شود در حالی که Ghilbi در سال 2024 متوقف می شود. موتور V8 نیز راه دودو را طی می کند و اخیراً متوجه شدیم که Quattroporte بعدی کوچکتر از این خواهد بود. سدان قدیمی امروزی


منبع: https://www.motor1.com/news/608292/maserati-granturismo-exterior-design/یادآور می‌شویم که GranTurismo Folgore با موتور سه‌موتوری ۱۲۰۰ ، بخار قدرت خواهد داشت که برای شتاب صفر تا ۶۰ مایل در ساعت در ۲.۶ ث،ه و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۲.۷ ث،ه خوب است. به طور کلی، اولین مازراتی EV از 200 مایل در ساعت (320 کیلومتر در ساعت) فراتر خواهد رفت. این ویدئو همچنین فرصت خوبی برای شنیدن صدای مصنوعی ارائه شده توسط خودروی اسپورت برقی در تلاش برای تقلید صدای یک موتور احتراقی با حجم زیاد است.

اسکرین شات مازراتی GranTurismo Folgore 2023 از ویدیوی تیزر

اگرچه شرکت با لوگوی trident هنوز مایل به افشای کامل فضای داخلی نیست، اما شاهد بخش خوبی از کابین دو رنگ با صندلی‌های عقب جداگانه هستیم. یک کنسول مرکزی وجود دارد که از جلو به عقب کشیده شده است و در بالای تونل مرکزی قرار دارد که در آن Folgore میزبان بسته باتری است. مازراتی همچنین در حال برنامه‌ریزی یک GranTurismo با سوخت بنزینی – احتمالاً با موتور Nettuno V6 – است که بدیهی است باتری را با میل محرک تعویض خواهد کرد.

این طلوع عصر الکتریکی مازراتی است زیرا نسل بعدی GranTurismo خط تولید مدل های بدون موتور احتراقی “Folgore” را آغاز خواهد کرد. در یک تیزر ویدئویی غافلگیرکننده، GT الکتریکی بدون هیچ گونه پوشش استتاری نشان داده شده است تا طراحی شیک و در عین حال آشنا را نشان دهد. ما به راحتی می‌تو،م درگاه شارژ را در زیر چراغ عقب سمت چپ ببینیم، جایی که مالک باتری را 100 مایل در 10 دقیقه یا 100 کیلومتر در پنج دقیقه شارژ می‌کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.