طراحی جعبه مخفی هیوندای سانتافه 2024 را در ویدیوی جدید جاسوسی ببینید

ع،‌های قبلی همچنین یک کنسول مرکزی جادار را نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد محل قرارگیری ایستگاه شارژ خودرو باشد. همچنین به نظر می رسد که انتخابگر دنده روی ستون فرمان باشد.

هیوندای مشخص نکرده است که چه زم، سانتافه جدید را معرفی خواهد کرد، اما در سال جاری پوشش خود را از دست خواهد داد. با این حال، این شرکت احتمالاً قبل از معرفی نسخه جه، برای ایالات متحده و سایر نقاط، کراس اوور جدید را در کره ج،ی، بازار اصلی خود، معرفی خواهد کرد. ممکن است به ،وان مدل 2024 یا 2025 وارد بازار شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/662500/2024-hyundai-santa-fe-new-spy-video/

ما هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه ها نداریم. با این حال، ویدئو این مثال را با یک اگزوز نشان می دهد، به این م،ی که یک موتور احتراقی در زیر کاپوت پنهان شده است. تعجب نخواهیم کرد اگر این کراس اوور به استفاده از نوعی برق رس، ادامه دهد.

پشت به همان اندازه جلو پوشیده شده است، شاید حتی بیشتر از آن، دیدن هر یک از ویژگی های ظاهری جدید را دشوار می کند. به نظر می‌رسد چراغ‌های عقب از شکاف‌های باریک نزدیک پایین روکش بیرون می‌آیند، اما مطمئن نیستیم که این واحدهای تولیدی هستند یا خیر. هیوندای تلاش هایی کرده است تا ظاهر ،مت عقب را پنهان کند.

14 ع، ها

هیوندای در حال آماده سازی نسل پنجم کراس اوور سانتافه است. یک ویدیوی جاسوسی جدید نشان می‌دهد که مدل بازطراحی‌شده در حال آزمایش در جاده‌های عمومی است، با استتار و روکش‌هایی که جزئیات طراحی جدید را پنهان می‌کنند.

سانتافه به روز شده قرار است تا قبل از پایان سال رونمایی شود. ظاهر جدیدی را برای مدلی که هنوز نمی‌تو،م ببینیم، ایجاد می‌کند. با این حال، روکش نمی تواند سقف تقریباً مسطح یا نسبت های جعبه ای کراس اوور را پنهان کند. پوشش ها بسیاری از جزئیات جلویی را پنهان می کنند. با این حال، به نظر می‌رسد چراغ‌های جلو و چراغ‌های روز در کراس اوور جدید یک واحد واحد هستند.

خودروساز همچنین سعی کرد فضای داخلی را مخفی کند، اما ویدیوی بالا به خوبی بخشی از آن را به تصویر می‌کشد. ع،‌های جاسوسی قبلی نشان می‌داد که کابین با یک صفحه نمایش بزرگ روی داشبورد و نمایشگرهای اطلاعات سرگرمی، ظاهری کاملاً جدید پیدا کرده است. ویدئوی جدید داشبورد را بدون پوشش به تصویر می‌کشد، اما تابش خیره کننده شیشه کناری بسیاری از جزئیات را پنهان کرده است.

ع، جاسوسی جدید هیوندای سانتافه 2024

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.