طراحی Ferrari Purosangue 2023، Aero با جزئیات در ویدیوی Walkaround


فراری Purosangue سر و صدای زیادی به پا کرده است. این خودروساز قبلاً مجبور شده بود سفارشات اولین خودروی چهار در این شرکت را متوقف کند و فراری تولید این مدل را تنها به 20 درصد از تولید سالانه خود محدود کرده است. این خودرو تا سال آینده به فروش نخواهد رسید، اما ویدیوی جدیدی از گاراژ هری ما را از نزدیک با فراری منحصربه‌فرد آشنا می‌کند.

Purosangue جدید کاملاً دیدنی است. دارای بدنه ای تهاجمی و آیرودینامیک، با دریچه های در اطراف جلو، از جمله چراغ های نازک در روز است. این یک ماشین درشت با چرخ‌های بزرگ و 22 و 23 اینچی است. این ویدئو جزئیات پیچیده خودرو را نشان می دهد، مانند قوس های گلگیر جدا شده از فیبر کربن.

2023 فراری خالص بیرونی محله جلو

32 ع، ها

،مت عقب خودرو تماماً فراری است و لوله‌های اگزوز بزرگ چهارگانه از زیر دیفیوزر بیرون زده است. بینندگان زیرک متوجه کمبود برف پاک کن شیشه جلو خواهند شد، اما بررسی دقیق تر نشان می دهد که فراری شیشه را به گونه ای چروک کرده که نیازی به آن نداشته باشد. این به Purosangue ظاهری تمیزتر در ،مت عقب می دهد.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

در داخل، فراری چهار صندلی دارد و درب عقب 79 درجه باز می شود تا ورود و ،وج آسان تر شود. کابین غرق در فناوری است و داشبورد دارای یک صفحه نمایش برای راننده و یک صفحه برای سرنشین جلو است.

نیروبخش Purosangue یک فراری V12 است. این موتور 6.5 لیتری 715 ، بخار (525 کیلووات) و 528 پوند فوت (711 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند که بیش از هر فراری GT تاکنون است. ،ن زده می شود که فراری در 3.3 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد. همچنین حدا،ر سرعت آن بیش از 192 مایل در ساعت (308 کیلومتر در ساعت) خواهد بود. خودروساز این خودرو را با سیستم چهار چرخ متحرک ارائه می‌کند که بالاتر از دنده چهارم و/یا حدود 125 مایل در ساعت (200 کیلومتر در ساعت) خارج می‌شود.

فراری اطلاعاتی درباره قیمت ایالات متحده منتشر نکرده است، اما سایر بازارها پیشنهاد می کنند که ارزان نخواهد بود. Purosangue ممکن است تا 400000 دلار برای شروع در ایالات متحده هزینه داشته باشد، اما احتمالاً باید منتظر بم،د. در بریت،ا از 313,120 پوند (382,181 دلار به نرخ ارز امروزی) شروع می شود که فقط از 400 هزار دلار کمتر است. گزینه های موجود مطمئناً به رقم نهایی اضافه می کنند.


منبع: https://www.motor1.com/news/627065/2023-ferrari-purosangue-design-detailed-walkaround/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.