طراح فورد بر سیستم اطلاعات سرگرمی Sierra EV بر GMC سایه انداخته است

اینها تنها چیزهایی نیستند که Sierra EV نسبت به F-150 Lightning برتری دارد. حدا،ر برد کامیون الکتریکی فورد با امتیاز EPA 320 مایل (515 کیلومتر) است که در مقایسه با مسافت تقریبی 400 مایل (644 کیلومتر) Sierra EV Denali Edition 1 کمی کوتاه است. GMC همچنین بسیار قدرتمندتر است. با سیستم چهارچرخ متحرک دو موتوره اعلام شده تا 754 ، بخار (562 کیلووات) و 785 پوند فوت (1063 نیوتن متر) گشتاور در حالت Max Power.


منبع: https://www.motor1.com/news/617896/ford-designer-twitter-infotainment-،/

آیا فکر می کنید GMC از طراحی دستگیره سیستم Sync فورد همانطور که مک مانوس اشاره می کرد کپی کرده است؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

شباهت های بین سیستم های فورد و GMC به همین جا ختم نمی شود. درست مانند فورد، سیستم اطلاعات و سرگرمی Sierra EV دارای کنترل های تهویه مطبوع است که در ،مت پایین صفحه نمایش قرار گرفته است.

هی @GM ما می‌توانستیم فایل CAD را برای دستگیره همگام‌سازی برای شما ارسال کنیم، ممکن است چند ساعت کار شما را ذخیره کرده باشیم.

منظور مک مانوس دستگیره اطلاعات سرگرمی GMC Sierra EV بود که در مرکز پایین صفحه پرتره قرار دارد. البته در مرجع، به نظر شبیه نحوه طراحی سیستم اطلاعات سرگرمی همگام سازی فورد بر روی فورد موستانگ Mach-E و F-150 لایتنینگ است که می تو،د در بالا کنار هم ببینید.

مک مانوس در یک پست ش،ه اجتماعی از طریق توییتر، ع،ی از سیستم اطلاعات سرگرمی عمودی Sierra EV منتشر کرد، همراه با شرحی که می‌گوید:

GMC Sierra EV بالا،ه معرفی شد و به ،یداران در صورتی که در بازار یک کامیون برقی هستند، گزینه دیگری را در اختیار آنها قرار دهد. با این حال، به نظر می رسد که رایان مک مانوس، مدیر طراحی تجربه فعلی فورد، کاملاً از کامیون جدید GMC EV، به ویژه از نحوه طراحی سیستم اطلاعات سرگرمی آن، خوشحال نیست.

اگرچه GMC یک مزیت در صفحه نمایش خود دارد. دارای یکپارچه سازی گوگل، مجموعه ای از سفارشی سازی و قابلیت ت،یم صفحه است. دستگیره در Sierra EV یک قاب ف،ی ضخیم نیز دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.