طرح جنرال موتورز با طرح کوپه شاسی‌بلند «برخورد تازه» را در بیوک به اشتراک می‌گذارد

به سختی می توان گفت که آیا این خودرو به یک خودروی تولیدی تبدیل می شود یا حتی یک مفهومی است، اما ما روی آن حساب نمی کنیم. در بهترین حالت، این فقط یک مطالعه طراحی است که ما همچنان شاهد آن خواهیم بود، زیرا خودروساز خود را در طول سال ها بازتعریف می کند. این قطعاً برداشت تازه ای از طراحی های بیوک است زیرا این خودروساز به آینده ای برقی دست می زند.




منبع: https://www.motor1.com/news/627124/gm-design-buick-coupe-suv/

همانطور که گفته شد، طرح فوق یادآور کانسپت Wildcat EV است. شما می تو،د شباهت را در ،صر نور بالا و جلوپنجره پایینی مشاهده کنید، اگرچه ایده کیم برای چراغ های اصلی با کانسپت EV تفاوت زیادی دارد. همچنین فضای قابل توجهی از زمین وجود دارد که با چرخ های بزرگ تکمیل می شود. اینها به ما می گویند که این طراحی برای تبدیل شدن به یک SUV – در واقع یک SUV کوپه است، زیرا خط سقف ،وشان در نقاشی مشهود است.

امسال می د،م که بیوک در پایان دهه به صورت تمام برقی پیش می رود. با این حرکت به سمت برق‌سازی، این برند طراحی خود را به‌علاوه یک نماد بازسازی‌شده که نشان‌دهنده عصر جدیدی برای برند است، اصلاح می‌کند.

این اولین باری نیست که می بینیم طرح های بیوک در اینستاگرام GM Design منتشر می شود. یک نسخه به ظاهر سدان از Wildcat قبلاً ظاهر شده بود که قطعاً با مفهوم کوپه EV وفادار به نظر می رسید.

با توجه به پست رسانه های اجتماعی، این طرح طرحی از Namwoo Kim بود که “نگاهی تازه” از بیوک را نشان می داد. کیم از سال 2014 به ،وان یک طراح خلاق در جنرال موتورز خدمت می کند.

اولین نگاه ما به طرح‌های آینده بیوک در مفهومی Wildcat EV که اوایل امسال معرفی شد، به نمایش گذاشته شد. کوپه‌ی کم‌کش به نظر جذاب می‌رسد، اما اگر کمی از سطح زمین فاصله بگیرد و به یک SUV تبدیل شود، چه؟

طراحی جنرال موتورز، اکانت رسمی این خودروساز در اینستاگرام، در یک پست اخیر در ش،ه های اجتماعی نشان می دهد که چگونه خواهد بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.