عجیب و غریب BMW سری 3 E30 Touring با تریلر تطبیق شایان ستایش گرفتار شد

این پست در ش،ه‌های اجتماعی با زیرنویس آلم، همراه بود که تقریباً به این م،ی است:

به گفته اداره پلیس، هرچه داخل آن تری، بود، مطمئناً دنج و فریبنده به نظر می رسید.

شما هر روز چنین چیزی را در چک نمی بینید: ما متوجه این تری، خانگی در یکی از پست های بازرسی خود با شعار #safeonvacation شدیم. از نزدیک نگاه کردیم و همه چیز خوب بود. به هر حال، تشک در تری، بسیار راحت به نظر می رسید. برای راننده تیم آرزوی سفر سالم و تعطیلات خوبی داریم!

بر ،ی پوشیده نیست که ما عاشق واگن هستیم موتور 1. و اگر از ما بپرسید، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین واگن‌هایی که تا کنون ساخته شده، بی‌ام‌و سری 3 E30 بوده است – اولین 3er که دارای تیپ بدنه است. اما چه چیزی بهتر از E30 Touring؟ البته یک E30 Touring با یک تری، مشابه.

پلیس هاگن برای کمپین ایمنی نسل دوم BMW سری 3 را در یک ایست بازرسی به خطر انداخت. پس از بررسی دقیق، خودرو سالم و سالم بود، اگرچه به دلیل ظاهر عجیبش توجه مقامات را به خود جلب کرد. به حدی که اداره پلیس هاگن این وسیله نقلیه را روی آن نصب کرد فیس بوک صفحه همراه با عبارت Strange Trailer یا Strange Trailer.

همانطور که می بینید، این فقط یک واگن بریده شده سری 3 نیست که به یک تری، تبدیل شده است. در واقع از دو دم E30 (با چرخ) در جهت مخالف و در وسط به هم جوش داده شده تشکیل شده است. و بله، تری، با وسیله نقلیه یدک کش از جمله رنگ رنگ و چرخ ها مطابقت دارد که به منحصر به فرد بودن این ساخت می افزاید.

به نظر می رسد تری، عجیب و غریب خانگی است و ما از فردی که در وهله اول آن را تصور کرده است، تحسین می کنیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/604266/bmw-3-series-e30-wagon-trailer/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.