عملکرد شارژ ولوو XC40 در تست موس بهتر از C40 است

همچنین لازم به ذکر است که بین دو خودروی آزمایش شده از نظر پیشرانه برابری کامل وجود دارد. هر دو کراس اوور الکتریکی دارای پیشرانه دو موتوره با حدا،ر توان ،وجی 402 ، بخار (300 کیلووات) و 487 پوند فوت (660 نیوتن متر) گشتاور هستند. در تست جدید، راننده خاطرنشان می کند که خودرو احساس امنیت و کنترل می کند اما به خصوص اسپرت یا چا، نیست. این را می توان به راحتی با وزن بیش از 4630 پوند (2100 کیلوگرم) توضیح داد.

به ،وان نکته پای،، همچنین شایان ذکر است که ولوو هر دو مدل C40 Recharge و XC40 Recharge را در ژانویه امسال ارتقا داد و به این دو کراس اوور برقی یک مدل پایه دیفرانسیل عقب جدید و یک نسخه دو موتوره قدرتمندتر داد. در واقع، دو گزینه سطح پایه وجود دارد – یکی با 235 ، بخار (175 کیلووات) و یک باتری 69 کیلووات ساعت و دیگری با 248 ، بخار (185 کیلووات) و بسته باتری 82 کیلووات ساعت. جالب است که ببینیم این ماشین‌های بهبودیافته چگونه در آزمایش ،ن به دور م،وط‌ها می‌چرخند.

41 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/671116/volvo-xc40-recharge-moose-test/

در آگوست سال گذشته، km77.com تیم C40 Recharge را در آزمایش ،ن قرار داد، که تمرینی است برای بررسی اینکه آیا خودرو می تواند با خیال راحت از مانعی ناگه، مانور دهد و پس از آن به خط بازگردد یا خیر. این کوپه کراس اوور برقی بدون دست زدن به م،وط ها به حدا،ر سرعت 43.5 مایل در ساعت (70 کیلومتر در ساعت) رسید که دقیقاً کند نبود اما هنوز کمی کمتر از میانگین سگمنت بود. برای مقایسه، تسلا مدل Y آزمایش را با سرعت 52 مایل در ساعت (83 کیلومتر در ساعت) به پایان رساند.

ولوو C40 Recharge و XC40 Recharge دو خودروی الکتریکی از نظر مک،کی ی،ان هستند، اما این بدان م،ا نیست که رفتار جاده ای آنها ی،ان است. ما در اینجا فقط بر اساس تجربه خودمان در پشت فرمان حدس و گمان نمی‌زنیم (لینک های مرتبط زیر را ببینید) زیرا شواهد آماری جدیدی وجود دارد که نشان می‌دهد دومی در گوشه‌ها کمی چا،‌تر و سریع‌تر احساس می‌شود. در اینجا چیزی است که ما در مورد آن صحبت می کنیم.

نمایه جانبی خارجی شارژ ولوو XC40 2022

در ویدیوی جدیدش، km77.com XC40 Recharge را نیز در همین ارزیابی قرار می دهد. کراس اوور به ظاهر بزرگتر (اما پلتفرم، فاصله بین دو محور و فناوری های ی،، دارد) حدا،ر سرعت ورودی 44.7 مایل در ساعت (72 کیلومتر در ساعت) را ثبت کرد. این تفاوت در سرعت بین C40 و XC40 نمی تواند به ،تیک ها مربوط شود زیرا هر دو کراس اوور باتری دار دارای ،تیک Pirelli PZero Elect هستند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.