عکس‌های بوگاتی میسترال رودستر از توکیو، آب‌نباتی هستند

نمایشگاه بوگاتی توکیو به طور رسمی توسط شریک رسمی بوگاتی Sky Group افتتاح شد و W16 Mistral در مرکز نمایشگاه قرار گرفت و مشتریان در یک شب در یک رستوران مشهور جه، ستاره میشلین در آن نزدیکی پذیرایی ،د.


منبع: https://www.motor1.com/news/633796/bugatti-mistral-roadster-tokyo-p،tos/

W16 Mistral در طول بازدید خود از معبد Kanda Myojin، یک معبد باست، در توکیو، و پارک Oi، با کوه فوجی در دوردست و دریاچه Kawaguchi در جلو بازدید کرد. این خودرو همچنین در گورا کادان که در سطح جه، تحسین شده بود، عقب نشینی سابق خانواده امپراتوری، که ،یبی یکپارچه از طبیعت، سنت و تجمل است، توقف کرد.

بوگاتی W16 میسترال رودستر در توکیو، ژاپن

همه 99 نمونه از W16 Mistral به دلیل تقاضای فوق‌العاده کل،یونرهای بوگاتی در سراسر جهان بلافاصله فروخته شدند. سفارشی سازی خودرو امسال در مولشیم آغاز خواهد شد. W16 Mistral پس از بازدید از توکیو، به تور جه، خود ادامه خواهد داد و به سمت جزیره ایالت-شهر سنگاپور می رود.

18 ع، ها

تصاویر ارائه شده توسط بوگاتی برای بزرگداشت این بازدید حداقل خیره کننده بود. W16 Mistral مشکی تضاد کاملی را در برابر رنگ‌های زنده توکیو ایجاد کرد و همه چیز را در مورد رودستر چهار توربو با قدرت 1578 ، بخار (1177 کیلووات) برجسته کرد.

بوگاتی W16 Mistral به ،وان بخشی از تور جه، خود که از آمریکای شمالی، اروپا و خاورمیانه آغاز شد، وارد توکیو، ژاپن شد. توکیو که به‌خاطر فناوری‌های پیشرفته، فرهنگ غنی و میراث گسترده‌اش شناخته می‌شود، شهر من،ی برای به نمایش گذاشتن رودستر نهایی است که بر اساس بیش از یک قرن تاریخ بوگاتی و آغشته به جدیدترین نوآوری‌های طراحی خودرو است.

توکیو و ژاپن همیشه خانه ای طبیعی برای بوگاتی بوده اند. برند ما برندی است که بر اساس سنت‌های ما هدایت می‌شود، اما همیشه بر اساس آ،ین پیشرفت‌های فناوری، مهندسی و طراحی هدایت می‌شود. ،تاس پساریس، مدیر منطقه ای خاورمیانه و آسیا در بوگاتی، می گوید W16 Mistral یک نمایش ایده آل از ارزش های ما است که از دودمان طول، رودسترهای زیبای بوگاتی تکامل یافته است، اما برای همیشه با سطوح غیرقابل مقایسه عملکرد و لو، پیش می رود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.