عکس‌های جاسوسی فولکس‌واگن تیگوان، پرفروش‌ترین نسل بعدی را در حال توسعه نشان می‌دهد

فعلاً نمی‌تو،م جزئیات زیادی در مورد تیگوان جدید بگوییم، اما به نظر می‌رسد فول،‌واگن مدل جدید را کمی بزرگ‌تر از مدل قبلی خود خواهد ساخت. پلت فرم زیر پوست تکاملی از پلتفرم موجود خواهد بود و انتظار نمی رود مهندسان فاصله بین دو محور را افزایش دهند. با این حال، اگر نگاه دقیق‌تری بیندازید، اورهانگ‌ها کمی درشت‌تر به نظر می‌رسند و همیشه ما را به یاد شاسی‌بلند بزرگ‌تر Touareg می‌اندازند.

14 ع، ها

این بدان م،ا نیست که کراس اوور جدید صرفاً یک نسخه بازسازی شده از سلف خود خواهد بود. فول، واگن از روش‌های استتار هوشمند برای پنهان ، طراحی واقعی تیگوان 2024 استفاده می‌کند و برای مثال، شکل چراغ‌های جلو و جلوپنجره رادیاتور آن‌طور که نسخه نهایی تولیدی به نظر نمی‌رسد، نیست. در واقع، لهجه‌های ورودی C شکل، روکش پایینی درب‌ها و ،وجی‌های اگزوز همه بر،ب‌هایی هستند که سعی می‌کنند شما را فریب دهند تا تصور کنید این طرح نهایی است.

فول، واگن از سال گذشته خودروهای آزمایشی تیگوان را مورد ارزیابی قرار داده است، اگرچه نمی‌تو،م بگوییم که این مدل جدید چه زم، معرفی رسمی خواهد شد. حدس علمی ما این است که این می تواند در نیمه دوم سال جاری اتفاق بیفتد و فروش احتمالاً در اوایل سال آینده به ،وان یک مدل 2024 آغاز شود. با این حال، این برنامه تایید نشده است، زیرا فول، واگن هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد تیگوان جدید منتشر نکرده است.

از نظر موتورها، ما انتظار نداریم که نسل بعدی تیگوان را به یک خط تولید صرفاً الکتریکی تغییر دهیم. فول، واگن دارای خطوط مدل ID.4 و ID.5 در این بخش است که کراس اوورهای کامپکت برقی این برند هستند. تیگوان 2024 احتمالاً با نسخه های بهینه موتورهای موجود این مدل از جمله یک پلاگین هیب، و یک نسخه قدرتمندتر برای بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد. این تیگوان R تمام عیار نخواهد بود، اگرچه احتمالاً حداقل 100 ، بخار بیشتر از نسخه های معمولی خواهد داشت.

فول، واگن تیگوان دهمین مدل پرفروش اروپا در نوامبر 2022 بود، اما این نتیجه نشان دهنده انحراف از موقعیت این کراس اوور در قاره در سال های گذشته است. با این حال، مدل فعلی کمی طول، شده است، و شرکت مستقر در ولفسبورگ در حال کار بر روی یک تجدید کامل است که باید تیگوان را به شکوه بازار سابق خود بازگرداند. ما ع،‌های جاسوسی جدیدی داریم که نمونه اولیه تیگوان جدید استتار شده را نشان می‌دهد و بسیار شبیه مدل فعلی است.

ع، جاسوسی جدید فول، واگن تیگوان 2024


منبع: https://www.motor1.com/news/629612/2024-vw-tiguan-spied-a،n/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.