عکس های جاسوسی جدید آئودی A3 نشان می دهد که هاچ بک تغییرات طراحی خود را پنهان می کند

ع، های جاسوسی جدید آئودی A3

آئودی A3 روزی به ،وان مدل پایه این برند عمل خواهد کرد. این خودروساز در حال حاضر قصد دارد A1 را پس از این نسل متوقف کند و به A3 نقش استقبال مشتریان را در برند آئودی بدهد. ما نمی د،م که آئودی چه زم، این سوئیچ را انجام می دهد، اما می د،م که یک نسل دیگر از این مدل وجود خواهد داشت و زم، که اوا، این دهه وارد بازار شود، یک خودروی الکتریکی با باتری خواهد بود.

آئودی احتمالاً قصد دارد A3 Allstreet جدید را در کنار بقیه خط تولید بازطراحی شده معرفی کند. عکاسان ما قبلاً از انواع سدان، S3 و RS3 A3 جاسوسی کرده‌اند. کل مجموعه در حال انجام درمان تغییر در اواسط چرخه است. با این حال، در حالی که نمای بیرونی کمی مورد توجه قرار خواهد گرفت، ما هنوز باید فضای داخلی خودرو را به تصویر ،شیم تا ببینیم آیا آئودی قصد دارد تغییرات مهمی در چیدمان کابین ایجاد کند یا خیر. این شرکت می‌تواند چند تغییر ایجاد کند.

36 ع، ها

ما نمی د،م که آیا آئودی قصد دارد تغییری در خط انتقال قدرت خودرو ایجاد کند یا خیر. S3 306 ، بخار (229 کیلووات) را از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ خود ارائه می کند، در حالی که 5 سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژ RS3 401 ، بخار (299 کیلووات) پمپ می کند. خودروهای آزمایشی قبلی دارای یک پورت شارژ در گلگیر جلو سمت چپ بودند که نشان می‌دهد یک پیشرانه هیب، پلاگین در کارت‌ها وجود دارد.

آئودی اعلام نکرده است که چه زم، A3 جدید را معرفی می کند، اما ما انتظار داریم که تا قبل از پایان سال پوشش آن را ش،ته و برای مدل سال 2024 به فروش برسد. این شرکت می‌تواند عرضه این مدل را شگفت‌زده کند و ابتدا A3 معمولی را قبل از اینکه نسخه‌های داغ‌تر S3 و RS3 را بعداً به نمایش بگذارد، رونمایی کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/640921/new-audi-a3-spy-p،tos/A3 جدید با پوشیدن استتار روی فاسیا و در امتداد پایین بدن نشان داده شده است که تغییرات ظاهری جزئی را پنهان می کند. این مدل در حال حاضر خیره کننده است و آئودی احتمالاً طراحی را ماساژ داده است. به نظر می رسد این نمونه کمی بالاتر از هاچ معمولی A3 Sportback است، و می تواند بعد از A1 Allstreet جدید و ،د آن استفاده شود و احتمالاً جایگزین نام Allroad در مسیر کوچکتر و جک دار شود.

نسل چهارم آئودی A3 چندان قدیمی نیست، اما این مانع از طراحی مجدد این خودروساز نمی شود. ع،‌های جاسوسی جدید تست A3 استتار شده در هوای سرد را به تصویر می‌کشند و ظاهر جدید می‌تواند با نام جدیدی در نسخه جک‌آپ – Allstreet مطابقت داشته باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.