فدرال رزرو در مورد سیستم رانندگی خودکار کروز جنرال موتورز تحقیقاتی را آغاز کرد


رگولاتورهای فدرال بیش از هر زمان دیگری به خودروهای خودران با شک و تردید نگاه می کنند. در سال 2021، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه تحقیقاتی را در مورد سیستم رانندگی خودکار تسلا (ADS) آغاز کرد. اکنون، آژانس در حال بررسی خودروهای کروز جنرال موتورز مجهز به ADS پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر بی حرکت شدن آنها در حین کار و ترمزگیری شدید است.

دفتر عیوب و بررسی NHTSA در حال باز ، یک ارزیابی اولیه برای تعیین دامنه و شدت مشکل بالقوه است. آژانس سه گزارش از برخورد خودروهای کروز به ترمز دریافت کرد که در نتیجه هر یک از آنها به عقب ترمز شدند. این سه نفر در زمان سقوط با یک ناظر انس، کار می ،د. NHTSA خاطرنشان می کند که این حوادث منجر به دو زخمی شده است.

تا،ی بدون راننده GM Cruise

6 ع، ها

NHTSA در مورد تعداد حوادثی که خودروهای کروز بی حرکت شدند، مطمئن نیست. با این حال، این آژانس گفت که “چندین” را دریافت کرده است که در آن وسایل نقلیه بدون نظارت انسان روی هواپیما کار می ،د. آنها از گفتگو با کروز، گزارش های رسانه ها و مقامات محلی مانند آژانس حمل و نقل شهری سانفرانسیسکو و اداره حمل و نقل سانفرانسیسکو سرچشمه می گیرند.

کروز به رویترز گفت که وسایل نقلیه این شرکت تقریباً 700000 مایل را بطور مستقل بدون هیچ گونه جراحت یا تلفات ج، پیموده اند. همچنین گفت که به همکاری با NHTSA ادامه خواهد داد.

هنگامی که NHTSA تحقیقات خود را در مورد تسلا آغاز کرد، به 11 تصادف مربوط به خودروی برقی این برند و حداقل یک وسیله نقلیه ثابت اولیه پاسخ داد. این تصادفات منجر به مجروح شدن 17 نفر و مرگ یک نفر شد که بیشتر آنها پس از تاریکی هوا رخ داده است.

سیستم‌های رانندگی خودران کامل نیستند، و هنوز مشکلاتی وجود دارد که باید قبل از اینکه فناوری به جریان اصلی تبدیل شود، برطرف شود. وعده های بلندپروازانه این فناوری محقق نشده است، حتی اگر خودروساز، مانند فول، واگن بر این باورند که خودروهای خودران می توانند تا سال 2030 به جریان اصلی تبدیل شوند. اگرچه NHTSA در حال بررسی این شرکت است، بخش روباتا،ی جنرال موتورز برنامه هایی برای توسعه در سال 2023 دارد. این بخش در حال بررسی مکان هایی مانند است. آستین و فینی، وارد شوند. در حال حاضر، این شرکت حدود 30 تا،ی شورلت بولت را اداره می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/627105/feds-investigation-gm-cruise-autonomous/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.