فدرال رزرو NHTSA در عدم رعایت ضرب الاجل های تحقیقات ایمنی

NHTSA همچنین فرآیندهای خود را با استفاده از یک سیستم مدیریت داده متمرکز یکپارچه نکرده است. در نتیجه، اطلاعات، از جمله فراخوان ها، ارتباطات سازنده، و سایر مکاتبات، به ،وان بخشی از تحقیقات آن ادغام نمی شود. این عدم ادغام منجر به از دست رفتن اسناد و فقدان اسناد کلیدی مورد نیاز قانون فدرال شد.

برای این گزارش، حسابرسان دفتر بازرس کل و، حمل و نقل ایالات متحده یک تحقیق دو ساله را انجام دادند و نمونه ای از تحقیقات NHTSA انجام شده از سال 2018 تا 2021 را بررسی ،د. هدف این بود که مشخص شود آیا NHTSA منابع، ابزارها و فرآیندهای لازم را دارد یا خیر. به طور موثر تحقیقات را انجام دهید و نگر، های ایمنی را شناسایی کنید.

در گزارش خود، و، حمل و نقل ایالات متحده 12 توصیه برای NHTSA برای بهبود فرآیندهای خود، از جمله تعیین اه، واقعی به موقع و تجدید نظر در آنها در صورت ،وم، ترسیم کرد. این توصیه ها توسط NHTSA “حل شده اما در انتظار اجرای باز” در نظر گرفته می شوند.

در داخل، هدف NHTSA تکمیل تحقیقات اولیه در عرض 120 روز، با تجزیه و تحلیل مهندسی کامل و تعیین یادآوری در کمتر از 365 روز است. این ممیزی از 35 تحقیق از سال 2018 تا 2021 نمونه برداری کرد و نشان داد که 33 مورد از این تحقیقات، یا 94 درصد، به این مهلت‌ها عمل نکرده‌اند. به طور متوسط، ارزیابی های اولیه 617 روز طول کشید و تجزیه و تحلیل مهندسی به بیش از 1000 روز برای تکمیل نیاز داشت.

یافته‌های اضافی نشان داد که آژانس به طور مداوم اطلاعات را مستند نمی‌کند یا فرآیندهای داخلی خود را برای باز ، و انجام تحقیقات دنبال نمی‌کند. در نمونه مشابهی از موارد، حسابرسان تشخیص دادند که ا،ر تحقیقات پرونده‌ها، از جمله درخواست‌های اطلاعاتی و اسناد توجیهی، مفقود بوده یا از فرآیندها و رویه‌های داخلی NHTSA پیروی نمی‌کنند.

و، حمل و نقل ایالات متحده گزارشی را در این هفته منتشر کرد که در آن نقص هایی در نحوه رسیدگی به تحقیقات اداره ملی ایمنی حمل و نقل بزرگراه ها آشکار شد. این یافته ها نشان می دهد که NHTSA به طور مداوم اطلاعات را مستند نمی کند و به طور معمول در تکمیل بررسی های نقص به موقع ش،ت می خورد.

تحقیقات NHTSA در درجه اول بر ایمنی ترافیک ایالات متحده متمرکز است، از جمله کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات یا نقص هایی مانند کیسه های هوا معیوب. اخیراً، استفاده از فناوری جدید، از جمله رانندگی خودکار و بازی های ویدئویی در ماشین را مورد بررسی قرار داده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/670386/feds-fault-nhtsa-on-deadline-failures/

به گفته NHTSA، مشکلات تا حدی ناشی از منابع محدود برای رسیدگی به حجم بالایی از اطلاعات و مکاتبات است. همچنین تصمیم گیری خود از جمله فرآیندهای بررسی و تصویب را به ،وان دلایل تاخیر ذکر کرد. علاوه بر این، با وجود تلاش‌ها برای مدرن‌سازی سیستم‌ها و فرآیندهای خود، آژانس همچنان به سیستم‌های اطلاعاتی قدیمی و فرآیندهای ناکارآمد برای انجام تحقیقات خود متکی است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.