فرآیند رزرو تور خودروی قدیمی مرسدس بنز شما.

تورهای مسافرتی اتومبیل ک،یک مرسدس بنز توسط شریک همکاری ما Nostalgic GmbH & Co. KG به ،وان مجری تور ارائه و اجرا می شود. فقط شرایط و ضوابط عمومی Nostalgic GmbH & Co. KG برای این رزرو اعمال می شود.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/art-and-culture/events-and-exhibitions/cl،ic-car-travel/booking-process/

سفر با اتومبیل ک،یک اولین انتخاب شما برای سفر با اتومبیل ک،یک است که زیر ستاره مرسدس بنز انجام می شود! با رزرو خود، شرکای من،ی را انتخاب می کنید: مرسدس بنز، مخترع خودرو، و نوستالژیک، متخصص تورهای مسافرتی با ماشین ک،یک با کیفیت بالا. خوش آمدید – مشتاقانه منتظر دیدار شما هستیم!

لطفا فرم های زیر را تکمیل و با کلیک بر روی دکمه “تأیید رزرو” به پایان برس،د. ارسال رزرو (ثبت نام سفر) با فشار دادن دکمه “تأیید رزرو” به منزله ادعای مشتری مبنی بر اجرایی شدن قرارداد مسافرتی مربوط به رزرو نیست. زم، که مشتری تاییدیه رزرو (اعلامیه پذیرش) را از اپراتور تور از طریق تلفن، ایمیل، ف، یا کتبی دریافت کند، قرارداد به اجرا در خواهد آمد. پس از انعقاد قرارداد، 20 درصد از هزینه تور پیش پرداخت می باشد. پرداخت باقی مانده 30 روز قبل از شروع تور است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.