فراری از فرمان “Something Special” برای اولین نمایش در 16 مارس استفاده کرد

صدای جیر جیر ناپدید می شود و صدای باد جایگزین آن می شود زیرا نور خورشید روی چرخ می پاشد و آن را در نور غرق می کند. شات آ، چرخ را نشان می‌دهد که از فیبر کربن ساخته شده و طراحی پایین تخت را نشان می‌دهد. نشانه‌های صوتی و موتیف بصری ظریف می‌تواند به یک کانورتیبل در هفته آینده اشاره داشته باشد.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

اگر این رم کانورتیبل باشد، احتمالاً از همان موتور V8 توربوشارژ دوقلو استفاده می‌کند که قدرت کوپه را تامین می‌کند که 612 ، بخار قدرت و 561 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. این موتور کوپه را در 3.4 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت و در 9.3 ث،ه به سرعت 124 مایل در ساعت می‌رساند در حالی که در راه رسیدن به حدا،ر سرعت بیش از 199 مایل در ساعت است. Roma Spider می‌تواند با اعداد عملکرد کوپه مطابقت داشته باشد، دقیقاً مانند SF90 Stradale و SF90 Stradale Spider.

اولین ع، جاسوسی فراری روما اسپایدر

6 ع، ها




منبع: https://www.motor1.com/news/656451/ferrari-teases-wheel-so،ing-special-debut/

تیزر ویدیوی فراری فاقد جزئیات مشخص در مورد آنچه در هفته آینده خواهیم دید. با این حال، صدا ممکن است سرنخ هایی را ارائه دهد. این کلیپ با موسیقی ملایم و صدای جیرجیرک باز می شود. لبه سوراخ‌دار لبه فرمان و شیفتر نقره‌ای رنگ، قبل از اینکه دوربین به عقب برگردد، تمام چرخ را با لوگوی فراری در جلو و مرکز نمایان می‌کند.

گزارش ها حاکی از آن است که فراری به جای جایگزینی، Roma Spider (نام رسمی نیست) را در زیر Portofino M قرار خواهد داد. این خودروساز کانورتیبل دیگر را در سال 2017، سه سال قبل از معرفی رم، رونمایی کرد و شروع به نشان دادن سن خود کرده است. داشتن دو کانورتیبل مشابه در ،یب عجیب به نظر می رسد.

فراری قصد دارد چهار مدل جدید را در سال جاری معرفی کند، و ما می‌تو،م یک اولین آن را در 16 مارس ببینیم. امروز، این خودروساز در ش،ه‌های اجتماعی با یک ویدیوی فوق‌العاده کوتاه، این مدل رازآلود را مورد کنایه قرار داد که ما را با سوالات بیشتری نسبت به پاسخ مواجه می‌کند.

عکاسان جاسوس ما سپتامبر گذشته یک خودروی آزمایشی فراری استتار شده را ثبت ،د که بسیار شبیه یک خودروی کانورتیبل رم بالقوه بود. این خودرو دارای یک خط سقف اصلاح شده با پوشش های ضخیم بود که تغییرات زیادی را پنهان می کرد. با این حال، عکاسان ما خاطرنشان ،د که چراغ‌های جلو و عقب بدون تردید متعلق به روماها هستند.

برای یادگیری همه چیز در مورد آن نیازی نیست مدت زیادی منتظر بم،م. 16 مارس فقط یک هفته دیگر است. امیدواریم پس از آن همه جزئیات را دریافت کنیم. فراری چهار مدل جدید دارد که امسال عرضه خواهد شد، و آنچه که در اولین هفته آینده خواهیم دید، همه حدس می زنند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.