فراری داغتر SF90 Stradale با بال بزرگ فیلمبرداری شده است

ع، جاسوسی بدنه تولیدی فراری SF90 Versione Speciale

در مورد اولین خودروی برقی، این خودرو در سال 2025 عرضه می‌شود. در مورد برقی‌سازی، تنها 40 درصد از مدل‌های فراری تا سال 2026 و تنها 20 درصد تا پایان این دهه دارای پیشرانه‌ای فقط بنزینی خواهند بود. در همین حال، انتظار می رود شاسی بلند Purosangue در سال های آینده یک سیستم هیب، پلاگین داشته باشد در حالی که جانشین لافراری قطعا تا حدودی الکتریکی خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/655381/،tter-ferrari-sf90-spy-video/

به جز SF90 با عملکرد بالاتر، امسال چه چیز دیگری می‌تو،م از فراری ببینیم؟ پول ما روی یک رم کانورتیبل و جایگزین 812 Superfast است. حدس شما در مورد خودروی چهارم به خوبی حدس ما است، اما شاید یک خودروی جدید از خط تولید Iconia برای پیروی از خودروهای اسپیدستر Monza SP1/SP2 و Daytona SP3 باشد. انتظار می رود این هایپرکار در سال 2024 پوشش خود را از دست بدهد، بنابراین باید کمی بیشتر صبر کنیم.

همچنین به نظر می رسد که دارای یک جفت کانال در کاپوت باشد در حالی که نوار خوب روی نمای جانبی احتمالاً به روز رس، های هوای اضافی را پنهان می کند. این ویدیو همچنین شامل تصاویری از یک SF90 Stradale معمولی متعلق به تیم برتون است. نه، نه فیلمساز، بلکه جانباز یوتیوبر شناخته شده به ،وان شمی. این فرصت خوبی است تا برخی از تفاوت های مدل استاندارد و “Versione Speciale” را به تصویر ،شیم. (نام تایید نشده است).

بال بدون شک بزرگترین تغییر است، یک ،صر هوای بزرگ که ما همچنین با پیکربندی متفاوت در نمونه اولیه جایگزین لافراری دیدیم. انتظار می رود SF90 تند ارتقاهایی را در پیشرانه دریافت کند که احتمالاً تنظیمات هیب، پلاگین را قادر می سازد تا قدرت چهار رقمی را ارائه دهد. استرادیل “ساده” از پیشرانه 4.0 لیتری V8 توئین توربوی 986 ، بخار قدرت دارد که با سه موتور الکتریکی کار می کند.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

12 ع، ها

فراری پس از رکوردشکنی در سال 2022 با فروش 13221 خودرو، قصد دارد امسال از چهار مدل جدید یا به روز شده رونمایی کند. ما نسبتاً مطمئن هستیم که یکی از آنها مشتقات تند SF90 Stradale خواهد بود، زیرا ما قبلاً سهم خود را از ع، های جاسوسی با نمونه های اولیه استتار دیده ایم. این خودروی آزمایشی که روی چمن خانگی خود در مارانلو دیده می‌شود، متفاوت است، زیرا بال عقب بزرگی را به نمایش می‌گذارد که قبلاً به یاد نداریم.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.