فراری دیتونا SP3 1:8 مدل مقیاس به زودی از آمالگام


فراری دیتونا SP3 وسیله نقلیه ای است که تعداد کمی از ما به احتمال زیاد آن را شخصاً می بینیم. به لطف طراحان، مهندسان و هنرمندان مجموعه آمالگام، حداقل این امکان برای چند نفر دیگر وجود دارد که طعم ابرخودروی بسیار کمیاب فراری را بچشند. ی،ی به هر حال در مقیاس 1:8.

مجموعه آمالگام که به دلیل تولید برخی از جزئیات دقیق‌ترین کپی‌های خودرویی در جهان شناخته می‌شود، در حال حاضر روی افزودن فراری دیتونا SP3 به مجموعه خود کار می‌کند. در اینجا به شکل نمونه اولیه آن دیده می شود، این مدل به طرز پیچیده ای در خارج، داخل و زیر پوسته تاشو بازسازی شده است. حقیقت را بگویم، پیچیده بازسازی شده است واقعاً سطح جزئیاتی را که در ماشین های مقیاس 1:8 وجود دارد توضیح نمی دهد. جلو دارای یک مش، مش، زیرین، درست تا الگوی شش ضلعی است. یک فرمان کاملاً منطبق با پدال ها و سوئیچ ها از داشبورد خارج می شود. حتی برای درهای دو وجهی چفت هایی وجود دارد که باز و بسته می شوند.

Amalgam 1:8 Scale Prototype Model Of Ferrari Daytona SP3

9 ع، ها

در زیر پوشش موتور، موتور V12 دیتونا SP3 نیز جزئیات دقیقی دارد. این شامل گیره‌های شلنگ کوچک، مهره‌ها و پیچ‌ها و توری‌های مش، بیشتر برای دهانه‌های مختلف در محفظه موتور است. پایه‌های کوچک درپوش موتور را باز نگه می‌دارند و میله‌های عمودی متمایز که پشت SP3 را تشکیل می‌دهند کاملاً در یک راستا قرار دارند. حتی با وجود اینکه همه چیز هنوز روکش سفید ،ل کننده ای دارد، به نظر آماده رانندگی است. می د،د، اگر می توانستیم اندازه خود را به 1:8 کوچک کنیم.

نمونه اولیه که در اینجا دیده می شود در ماه ژوئن به پایان رسید و توسط فراری تایید شد. کار جزییات نهایی بر روی اولین اجرای مدل ها در حال انجام است، و این فقط یک مورد ریختن مقداری رنگ در مخلوط نیست. آمالگام می گوید هزاران قطعه و جزء وجود دارد که در هر مدل وجود دارد و فراری باید قبل از شروع تولید سری، تاییدیه نهایی را ارائه دهد. حتی در آن زمان، تنها 199 دستگاه دیتونا SP3 در مقیاس ساخته خواهد شد.

اطلاعات قیمت ارائه نشده است، اما کپی های آمالگام ارزان نیستند. فراری‌های مشابه در مقیاس 1:8 در حال حاضر تقریباً 20000 دلار فروخته می‌شوند، اما برای ،، که توانایی لذت بردن از چنین هنر خودرویی را دارند، این شرکت در حال حاضر از ،یداران دعوت می‌کند تا “علاقه خود را ابراز کنند”. در وب سایت آمالگام.


منبع: https://www.motor1.com/news/606554/ferrari-daytona-sp3-scale-model-coming-soon-amalgam/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.