فراری سفارشات کافی برای مشغول ماندن تا سال 2025 دارد


قیمت‌ها بالا می‌روند، اما این باعث کاهش تقاضا نمی‌شود، زیرا فراری خوشحال است که گزارش دهد دفترچه‌های سفارش آن به اندازه‌ای ضخیم است که تا سال 2025 مشغول بماند. اکنون که Purosangue دوباره به فروش می‌رسد، اعداد باید حتی بیشتر شوند. شاسی بلند V12 به دلیل پاسخ قوی اولیه مشتریان مشتاق به ،ید ، سواری پرنسینگ در وقفه بود. این اعلامیه توسط این برند عجیب و غریب ایتالیایی در سند خود مربوط به نتایج سه ماهه اول 2023 ارائه شده است.

همانطور که در سال های اخیر اتفاق افتاده است، محموله ها بین ژانویه و مارس افزایش یافته است. فراری 3567 خودرو یا 9.7 درصد بیشتر از سه ماه اول سال 2022 تحویل داده است. جدای از افزودن Purosangue به سبد رو به رشد خود، Roma Spider نیز برای پر ، خلاء باقی مانده پس از مرگ Portofino M عرضه شده است. سه وسیله نقلیه دیگر تا قبل از پایان سال معرفی خواهند شد، بنابراین خانه مارانلو در مسیر ش،تن رکورد فروش سال گذشته با 13221 دستگاه قرار دارد.

2023 فراری خالص بیرونی محله جلو

32 ع، ها

هویت سه خودروی جدید به طور رسمی اعلام نشده است اما انتظار می‌رود یکی از آنها نسخه ا،تریم SF90 Stradale باشد. اگر قرار باشد گزارش‌ها باور شود، به ،وان یک مشتق مبتنی بر مسیر عمل می‌کند. یکی دیگر از فراری های جدید احتمالاً جایگزین 812 Superfast با در نظر گرفتن ع، های جاسوسی اخیر است که نمونه اولیه بدنه تولیدی را نشان می دهد.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

در مورد ع، های جاسوسی، بیایید به خاطر داشته باشیم که جایگزین لافراری قبل از عرضه احتمالی در سال 2024 در خیابان ها جاسوسی شده است. مبادا فراموش کنیم سال 2025 سالی خواهد بود که اولین EV را خواهیم دید و باید یک بازی واقعی باشد. -تغییر کننده پس از چندین دهه قدرت بنزین. همچنین شروع پایان را برای ICE نشان می دهد. تا سال 2030، این شرکت پیش‌بینی می‌کند که خودروهای با موتور معمولی تنها 20 درصد از کل حجم را به خود اختصاص دهند.


منبع: https://www.motor1.com/news/665662/ferrari-orders-enough-2025/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.