فراری 812 سوپرفست از نویتک، اتوبان را با سرعت 205 مایل در ساعت می بلعد

8 ع، ها

فراری هم‌اکنون در حال آماده‌سازی جانشین 812 است و ع،‌های جاسوسی آن را در چند ماه گذشته آزمایش کرده‌اند. این شرکت سعی دارد آن را زیر بدنه رم پنهان کند، اما موسیقی متن V12 به راحتی قابل شناسایی است. این خودروساز قصد دارد تا سال 2026 15 مدل جدید عرضه کند و با فاش شدن Purosangue، فراری می تواند به طراحی ابرخودروهای جدید بازگردد.


منبع: https://www.motor1.com/news/624598/ferrari-812-superfast-novitec-autobahn/

فراری 812 سوپرفست دارای یک موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی است. این موتور 789 ، بخار (588 کیلووات) و 530 پوند فوت (718 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. نیروی این خودرو از طریق یک گیر،س هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ های عقب منتقل می شود.

هنگامی که موتور فراری در اتوبان آلمان باز می شود، سیستم اگزوز به نظر تماشاچی می رسد. این سوپراسپرت سریع است و بارها و بارها به سرعت به سرعت های سه رقمی می رسد. 812 Superfast به نام خود عمل می کند، در جاده عمومی به سرعت 205 مایل در ساعت (330 کیلومتر در ساعت) می رسد، در حالی که از ترافیک عبور می کند در لاین سمت چپ حرکت می کند.

فراری 812 سوپرفست ممکن است در پیست مسابقه تسلط داشته باشد، اما همچنین می تواند به راحتی مایل ها و مایل ها از جاده های عمومی را زیر و رو کند. ویدیوی جدیدی از AutoTopNL نمونه‌ای را که توسط Novitec تنظیم شده است، با یک سیستم اگزوز خشن، به اتوبان آلمان برای دویدن با سرعت بالا هیجان‌انگیز در جاده معروف می‌برد.

نویتک سریعاً به‌روزرس،‌هایی را برای این ابرخودرو ارائه کرد. متخصص بازار پس از فروش، ارتقاهای بصری متعددی را برای فراری منتشر کرد که شامل چرخ‌های جدید می‌شد. یک بسته آیرودینامیک یک اسپوی، جلو، پانل‌های راکر سفارشی، درپوش آینه‌های جانبی جدید، ،وجی هوای کاپوت دوگانه و لبه اسپوی، عقب را اضافه می‌کند. نویتک همچنین یک اگزوز فوق س، ساخته شده از این،ل، یک سوپر آلیاژ فرمول 1 ارائه کرد.

فراری 812 Competizione A

فراری 812 سوپرفست را در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 معرفی کرد و جانشین F12berlinetta شد. این خودرو با آیرودینامیک فعال آغاز شد و به حدا،ر سرعت 211 مایل در ساعت (340 کیلومتر در ساعت) رسید و در عرض 2.9 ث،ه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسید. فراری همچنین 812 GTS – یک کانورتیبل – و 812 Competizione و Competizione A را چند سال بعد عرضه خواهد کرد.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.