فراری FX مبهم 1996 ویدیویی در تور موزه ظاهر می شود


احتمالاً نام فراری FXX و جدیدتر FXX-K را شنیده اید، اما در مورد FX چطور؟ این یک ماشین مسابقه ای فقط پیست مبتنی بر یک هایپرکار فراری نیست، بلکه یک ماشین قانونی خیاب، با DNA Testarossa است. و با مجموع تولید تنها 6 عدد، احتمالا هرگز یکی را ندیده اید. تا به حال.

ما این نگاه اجمالی به تاریخ فراری را مدیون آن هستیم Shmee150، که اخیراً از موزه خودرو مار، در کالیفرنیا. FX بخشی از مجموعه باورن،ی خودروهای عجیب و غریب، ک،یک و مسابقه ای به ارزش 60 میلیون دلار است که همگی توسط دیک و جان مار، برای تشکیل یک سازمان غیرانتفاعی برای کودکان اهدا شده است. علاوه بر نمایش برخی وسایل نقلیه فوق العاده، این موزه میزبان رویدادهای ویژه است و بخشی از درآمد خود را به خیریه ها اهدا می کند.

ربودن توجه از فراری F50، خودروی فرمول 1 آیرتون سنا یا بت‌موبیل اصلی دوران کیتون کار آس، نیست، اما FX در انجام این کار موفق است. این در واقع یکی از سه وسیله نقلیه موجود در موزه است که قبلاً بخشی از مجموعه بدنام سلطان برونئی بود و به Cizeta V16 و فراری 456 Spyder پیوست که در نوع خود بسیار نادر است. اما فراری FX 1996 واقعاً چیزی خاص برای دیدن است.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

یک فراری 512M که به طور خاص برای سلطان برونئی سفارش داده شده است استخوان های این خودرو را تامین می کند. این همچنین به این م،ی است که یک موتور 4.9 لیتری تخت 12 ایستگاه را پشت سر راننده نگه می دارد، اما به یک گیر،س دستی دروازه متصل نیست. در عوض، شما یک گیر،س پدال شیفت مشتق شده در مسابقه را خواهید یافت که توسط ویلیامز مهندسی شده است و بنا به درخواست نصب شده است تا تجربه رانندگی نیمه اتوماتیک را به FX بدهد. این چند سال قبل از گیر،س F1 فراری است.

در مورد آنچه شما می توان ببینید، بدنه فیبر کربنی است و از تم کلی 512/Testarossa با توجه به شاسی پیروی می کند. این توسط Pininfarina طراحی شده است و دارای یک مجرای بسیار بزرگ NACA در کاپوت و دریچه های جانبی برجسته در پشت پنجره ها است که ورودی های پایینی تستاروسا را ​​از بین می برد. فیبر کربن بیشتری در زیر پوشش عظیم موتور به شکل لوله های ورودی وجود دارد که برای تغذیه 12 دیگ طراحی شده است. از بسیاری جهات، این یک ابرخودرو بسیار جلوتر از زمان خود است.

از سرنوشت پنج خودروی دیگر اطلاعی در دست نیست. همه برای خانواده برونئی ایجاد شده اند، اما ما از اینکه حداقل یکی از آنها را زنده و سالم و در معرض نمایش برای علاقه مندان می بینیم که قدرد، کنند، سپاسگزاریم. برای محتوای ک،یک و کمیاب‌تر خودرو، به ادامه مطلب مراجعه کنید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت، در زیر موجود است.


منبع: https://www.motor1.com/news/627100/rare-ferrari-fx-video-appearance-museum-tour/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.