فراری Purosangue را در پیست فیورانو در ویدیوی جاسوسی بگیرید

271 ع، ها

این سطح از عملکرد به طور طبیعی با یک قیمت عالی همراه است. قیمت Purosangue از 398350 دلار در ایالات متحده (با هزینه مقصد) شروع می شود که آن را به یکی از گران ترین SUV های بازار تبدیل می کند. این عدد بدون مالیات احتمالی گازسوز است که برای وسایل نقلیه ای که کمتر از 12.5 مایل در هر گالن بازگشت می دهند، می تواند به 7700 دلار برسد. البته اگر Purosangue در ایالات متحده به ،وان یک وسیله نقلیه کاربردی اسپرت طبقه بندی شود، این مورد حذف خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/664841/catch-ferari-purosangue-go-flat-out-fiorano-track-spy-video/

از زمان اولین عرضه آن در سال گذشته، ما اطلاعات زیادی در مورد فراری Purosangue داریم. این یک غیر SUV کاملاً قدرتمند است، اگرچه هنوز شاهد این نیستیم که نژاد اصیل ایتالیایی در پیست مسابقه به حد خود رسیده است.

البته حداقل نه در فرم تولید، همانطور که قبلاً شاهد بودیم که Purosangue در پیست مسابقه فیورانو در حالی که هنوز در لباس استتار بود رانده می شد. اکنون فراری چهار در به فرم کامل بازگشته و حضور سریع آن در کورس ایتالیا توسط واری، و برای ویدیوی جاسوسی آ، هفته در یوتیوب منتشر شد.

اما عملکرد چشمگیر Purosangue به همین جا ختم نمی شود. حدا،ر سرعت آن به بیش از 192 مایل در ساعت می رسد و می تواند از حالت س، کامل در کمتر از 15 ث،ه به سرعت 155 مایل در ساعت برسد.

در مسیرهای مستقیم، فراری Purosangue نیز یک نیروی قابل مح،ه بود. با فعال شدن کنترل پرتاب، Purosangue می تواند از صفر به 62 مایل در ساعت در 3.3 ث،ه برسد. این شتاب چشمگیر به لطف موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی Purosangue است که می تواند تا 715 ، بخار قدرت و 528 پوند فوت گشتاور تولید کند و آن را به قدرتمندترین فراری GT تاریخ تبدیل کند.

فضای داخلی فراری Purosangue 2023

همانطور که در ویدئو مشاهده می کنید، Purosangue و راننده آن در طول تست پیست خودداری ن،د. علیرغم فاصله قابل توجهی که از سطح زمین در مقایسه با سایر خودروهای فراری داشت، کنترل آن را حفظ کرد. صدای شلیک هر 12 سیلندر یک امتیاز شنیداری بود.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.