فراری Purosangue Do Donuts In The Snow را تماشا کنید

تحویل فراری Purosangue اکنون در حال انجام است، و این بدان م،است که ما می‌تو،م ببینیم مالکان با کراس اوور با عملکرد بالای این برند چه می‌کنند. حداقل این شخص از موتور V12 715 ، بخاری (533 کیلووات) برای انجام دونات و فرسودگی در برف استفاده می کند.

Purosangue به طور انحصاری با یک موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی با قدرت 715 ، بخار در 7750 دور در دقیقه و 528 پوند فوت (716 نیوتن متر) در 6250 دور در دقیقه عرضه می شود. ،ن های فراری این است که این مدل به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) در 3.3 ث،ه و حدا،ر سرعت بیش از 193 مایل در ساعت (311 کیلومتر در ساعت) می رسد. یک گیر،س هشت سرعته دوکلاچه ،وجی را به هر دو محور هدایت می کند.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

فراری ارسال Purosangue به ایالات متحده را در اوا، سال 2023 آغاز خواهد کرد. قیمت ها پس از هزینه مقصد از 400,000 دلار شروع می شود. با این حال، این مدل مشمول مالیات گازسوز نیز می شود، اما میزان این حق بیمه هنوز مشخص نیست زیرا ،ت این رقم را بر اساس مصرف سوخت خودرو تعیین می کند. ما هنوز این رقم را برای Purosangue مخصوص ایالات متحده نداریم.


منبع: https://www.motor1.com/news/654588/ferrari-purosangue-revving-donuts-in-the-snow/

ویدئوی مختصر با موتور V12 توسط راننده شروع می شود. این شخص به سرعت به چرخش Purosangue ادامه می‌دهد که تکه‌های یخ را از پشت آن بیرون می‌کشد. این محیط به نقطه ای با برف بیشتر در جاده تبدیل می شود تا دم ،وس های مواد سفید را بالا بیاورد.

Purosangue بر روی دمپرهای TrueActive Spool Valve (TASV) Multimatic سوار می شود. این قطعات گام بعدی در سیستم تعلیق تطبیقی ​​با استفاده از یک موتور الکتریکی برای تنظیم تنظیمات در پیش بینی شرایط جاده و مانورهای رانندگی هستند.

با 400000 دلار قبل از اینکه ،یدار هر گونه گزینه یا شخصی سازی را مشخص کند، Purosangue پایه حدود 40000 دلار گران تر از رو،رویس کولینان است. فراری مشکلی برای یافتن ،یداران ندارد. اخیراً سفارشات کراس اوور پرفورمنس را متوقف کرده است زیرا این خودروساز قبلاً رزروهای کافی برای انجام دو سال تولید را دریافت کرده است. این برند تصمیم گرفت در دسترس بودن مدل را به بیش از 20 درصد از کل مونتاژ سالانه شرکت محدود کند.

برای بحث بیشتر در مورد Purosangue، این ،مت را بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها:

2023 فراری خالص بیرونی محله جلو

32 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.