فراری Purosangue V12 SUV در اطراف فیورانو یک منظره دیدنی است


فراری Purosangue در سپتامبر به ،وان اولین کراس اوور این برند معرفی شد. اگرچه ظاهراً ، پرانسینگ هنوز در حال تنظیم دقیق دستگاه است. این ویدیو یکی را با استتار کامل نشان می دهد که در مسیر تست فیورانو این برند می چرخد.

پس از معرفی یک وسیله نقلیه، برخی از خودروسازان با رانندگی آن بدون استتار مشکلی ندارند. شرکت های دیگر پوشش را بر روی خود می گذارند. فراری به وضوح در اردوی دوم قرار دارد.

2023 فراری خالص بیرونی محله جلو

32 ع، ها

راننده این Purosangue به شدت کراس اوور را در اطراف پیست هل می دهد. در حالی که ما به طور قطع نمی د،م، نمی د،م که آیا این شرکت ممکن است خودرو را تنظیم کند یا خیر. سیستم تعلیق، فرمان یا حالت‌های مختلف رانندگی ممکن است قبل از ساخت وسیله نقلیه برای مشتریان هنوز نیاز به تغییراتی داشته باشند.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

گاهی اوقات، این وسیله نقلیه از گوشه ها می لغزد و تعویض سریع دنده را انجام می دهد. راننده نیز از بین پیچ ها به شدت شتاب می گیرد.

Purosangue دارای یک موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی است که 715 ، بخار (533 کیلووات) در 7750 دور در دقیقه و 528 پوند فوت (716 نیوتن متر) گشتاور در 8250 دور در دقیقه تولید می کند. 80 درصد پیچش از 2100 دور در دقیقه در دسترس است.

قدرت از طریق یک جعبه دنده هشت سرعته دوکلاچه منتقل می شود. این خودرو دارای یک پیشرانه پیشرفته تمام چرخ متحرک است که در آن هیچ نیرویی به محور جلو بالاتر از دنده چهارم یا با سرعت بیش از 125 مایل در ساعت (201 کیلومتر در ساعت) منتقل نمی شود.

این تنظیمات به Purosangue اجازه می دهد تا در 3.3 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد و به حدا،ر سرعت 192 مایل در ساعت (309 کیلومتر در ساعت) برسد.

Purosangue دارای درهای خودکشی است. آنهایی که در عقب هستند تا 79 درجه باز می شوند تا سرنشینان راحت تر از داخل بالا بروند. دو صندلی سطلی در عقب وجود دارد.

در اروپا، قیمت Purosangue از 390000 یورو شروع می شود. ما هنوز هزینه های تایید شده ای را برای ایالات متحده نداریم، اما انتظار داریم رقمی در حدود 400000 دلار باشد.

فراری مانند سایر مدل های خود می خواهد Purosangue را منحصر به فرد نگه دارد. تولید سالانه نباید از 20 درصد کل سالانه شرکت تجاوز کند. این حتی ممکن است به م،ای بستن دفترچه‌های سفارش برای سال اول باشد، علیرغم اینکه هنوز افراد زیادی وجود دارند که می‌خواهند یکی را ب،ند.


منبع: https://www.motor1.com/news/614015/ferrari-purosangue-v12-suv-thrased-around-fiorano-test-track/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.