فراری Vision Gran Turismo همراه با آپدیت ۲۵ سالگی

با توجه به اینکه سال 2022 یک خودروی شاسی بلند Purosangue و یک هایپرکار استقامتی 499P Le Mans را به ما داد، سال بزرگی برای فراری بود. سال هنوز به پایان نرسیده است زیرا ، پرانشینگ برای اولین بار برنامه ریزی کرده است. با این حال، این مدل جدید فقط در حوزه مجازی، برای دارندگان پلی استیشن وجود خواهد داشت. یکشنبه بیایید، یک کانسپت Vision Gran Turismo در طول فینال سری جه، GT پوشش خواهد داد. در این بین، این تیزر 15 ث،ه ای باید کافی باشد.

حدس شما به خوبی حدس ما در مورد دو مورد دیگر است، اما حدس پایین ممکن است نیسان سیلویا S14 باشد. ماشین بالا سمت راست ظاهراً یک مدل مدرن تر است، شاید یک BMW M2 یا نوعی مازراتی. در هر صورت، گاراژ Gran Turismo 7 یک بار دیگر در شرف توسعه است. امیدواریم این به روز رس، با آهنگ های اضافی نیز همراه باشد زیرا بسیاری از بازیکنان از عدم وجود مدارهای خاص شکایت دارند.

نوارهای LED عریض مانند 499P هستند، بنابراین ما کنجکاو هستیم که ببینیم آیا خودروی دیجیتال متصل به GT7 نسخه عجیب و غریب ماشین مسابقه ای خواهد بود که قرار است در WEC سال آینده رقابت کند. با توجه به اینکه این خودروهای VGT از نوامبر 2013 زم، که مرسدس AMG کانسپت دیدنی خود را معرفی کرد، مدت زیادی است که یک فراری VGT عرضه می شود. نه سال بعد، مارانلو بالا،ه به این سرگرمی ملحق شد.

کازونوری یامائوچی، تهیه کننده گرن توریسمو، جدا از تیزر فراری، به توییتر برای اعلام اینکه 25هفتمبه روز رس، سالگرد در اوا، این هفته می آید. مدیر عامل استودیوی بازی سازی Polyp،ny Di،al از وارد شدن به جزئیات خودداری کرد، اما تصویری از سه خودروی جدید که در شرف پیوستن به GT7 هستند را به اشتراک گذاشت. جعبه ای در گوشه سمت چپ بالا به نظر می رسد یک فورد سیرا RS Cosworth باشد.

GT7 از بهار 2023 با رقابت سختی روبرو خواهد شد، زم، که ،وان بعدی در مجموعه Forza Motorsport برنامه ریزی شده است. به ما قول تجربه واقعی تری داده شده است زیرا شبیه سازی فیزیک بازی 48 برابر بهبود یافته است. همه پیست ها دارای تغییرات آب و هوا و زمان، همراه با سیستم پیچیده تر آسیب خودرو و اجرای مدیریت تایر و سوخت خواهند بود. این بازنگری باید شکاف بین FM و GT را از نظر واقع گرایی کاهش دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/622902/ferrari-vision-gran-turismo-teaser/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.