فقط 48 مدل جایزه انتخاب ایمنی برتر IIHS 2023 را به دلیل قوانین جدید دریافت کردند

اینفینیتی QX60

تویوتا کرولا سدان

حذف برخی از آزمایش‌ها دریافت جایزه IIHS را برای خودروهای 2024 آسان‌تر نمی‌کند. نمره خوب، به جای خوب یا قابل قبول، در آزمون ضربه جانبی برای ،ب هر یک از این دو افتخار ضروری است. برای تست به‌روزرس، شده با همپوش، جلویی، امتیاز خوب یا قابل قبول برای برنده + انتخاب ایمنی بالا ا،امی است. ارزیابی تجدید نظر شده به این م،ی است که اکنون یک ساختگی تصادف در ردیف دوم وجود خواهد داشت و آژانس آن را برای آسیب دیدگی با سنسورها بررسی خواهد کرد.

برندگان برتر انتخاب ایمنی + 2023:

سوبارو سولترا پس از اکتبر 2022 ساخته شد

مزدا CX-50

فول، واگن ID.4

آکورا RDX

صعود سوبارو

سوبارو لگاسی

مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها فهرست اولیه خود را از برندگان برگزیده برتر ایمنی+ و برترین انتخاب ایمنی برای مدل سال 2023 منتشر کرد. این بار، 48 وسیله نقلیه جایزه وجود دارد که به طور قابل توجهی کمتر از 101 مدل 2022 است. این تفاوت تا حد زیادی به این دلیل است که IIHS به محافظت بهتر در برابر برخورد جانبی، فناوری پیشرفته پیشگیری از تصادف و چراغ‌های جلوی بهتر برای واجد شرایط بودن برای دریافت این افتخارات نیاز دارد.

هیوندای سوناتا پس از دسامبر 2022 ساخته شد

مزدا 3 هاچ ،

کابین توسعه یافته تویوتا توندرا

برندگان برتر انتخاب ایمنی 2023:

سوبارو ،تر

سدان مزدا 3

نیسان راه یاب

تویوتا کمری پس از ژانویه 2023 ساخته شد

هوندا HR-V

ل،وس RX

تویوتا هایلندر

مزدا CX-5

فورد ا،پلورر

هیوندای پالیسید

هوندا CR-V

آکورا MDX

ل،وس NX

تویوتا ونزا

تویوتا سینا

کابین خدمه ریوین R1T

آکورا اینتگرا

نیسان روگ

کیا تلوراید

شارژ ولوو XC90

هوندا سیویک هاچ ، به جز تیپ R

ل،وس UX

مزدا CX-9

سوبارو اوت ،

15 ع، ها

دیوید هارکی، رئیس IIHS گفت: «تعداد برندگان امسال کمتر است، زیرا ما خودروسازان را به چالش می‌کشیم تا بر اساس دستاوردهای ایمنی که قبلاً به دست آورده‌اند، توسعه دهند. این مدل‌ها هم در قابلیت تصادف و هم در پیشگیری از تصادف برجسته هستند.»

کابین خدمه تویوتا توندرا

نتایج تست تصادف IIHS 2023

ل،وس IS 350

تویوتا راو4

ل،وس NX پلاگین هیب،

تویوتا کرولا هاچ ،

ولوو XC90

تویوتا راو4 پرایم

هوندا اودیسه

مزدا CX-30

،س G90

سدان هوندا سیویک

برای مدل سال 2024، IIHS دیگر تست های استحکام سقف، تکیه گاه سر و سیستم پیشگیری از تصادف خودرو به خودرو را انجام نخواهد داد. وضعیت فعلی صنعت به این م،ی است که تقریباً هر مدلی در این ارزیابی ها نمرات خوبی دریافت می کند. این سازمان در حال کار بر روی بررسی های چالش برانگیزتر برای ارزیابی این ویژگی ها در آینده است.

از 48 برنده، 28 برنده جایزه Top Safety Pick+ و 20 برنده جایزه Top Safety Pick را دریافت ،د. در مقابل، 65 مدل در سال گذشته موفق به ،ب امتیاز TSP+ و 36 مدل در سال گذشته موفق به ،ب جایزه TSP شدند.

لینکلن ناتیلوس


منبع: https://www.motor1.com/news/654131/iihs-2023-top-safety-pick-plus-winners/

،یب شرکت تویوتا موتور از برندهای تویوتا و ل،وس بیشترین جوایز را برای سال 2023 به دست آورد. 9 مدل با Top Safety Pick+ و 6 مدل برتر Safety Pick داشتند. در سال 2022، هیوندای با 11 افتخار TSP+ و 10 تروفی TSP رهبری این مجموعه را به دست آورد.

تسلا مدل Y

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.