فلش های نقره ای – مسابقات و رکوردها.

بنابراین فصل اول در داستان تیر نقره ای کوتاه، اما فوق العاده موفق بود. رانندگ، مانند مانفرد فون براوچیچ، رو،ف کاراچیولا و هرمان لانگ به افسانه فلش نقره ای جان دادند و در این روند خود به افسانه تبدیل شدند. دوره دوم تیر نقره ای، که در اوایل دهه 1950 آغاز شد، نتایج چشمگیرتری به همراه داشت. آلمان تازه از ویرانه‌ها بازسازی شده بود که ماشین‌های اسپورت نقره‌ای و ماشین‌های مسابقه فرمول یک با یک سری پیروزی‌های دیدنی و ،اوین قهرم، جهان به صحنه بازگشتند. و سنت باشکوه تیر نقره ای یک بار دیگر در سال های 1989 و 1990 تجدید شد، زم، که خودروهای نمونه اولیه اسپورت مرسدس بنز دو قهرم، جهان را به دست آوردند. این رکورد دستاوردهای برجسته هنوز هم در مسابقات اتومبی،، تورینگ آلمان در فرمول یک و DTM ادامه دارد.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/art-and-culture/museum/legend-7/موفقیت های مسابقه ای بخش مهمی از داستان مرسدس بنز است. از زمان اولین مسابقه اتومبیل ر، در سال 1894، مرسدس بنز و برندهای پیشینش بارها از مسابقات موتوری برای اثبات عملکرد و قابلیت اطمینان خود استفاده کرده اند. رکورد پرافتخار این شرکت در عرصه موتوراسپرت، البته تحت سلطه پیکان های نقره ای است که بخشی از تاریخ مسابقات اتومبیل ر، شده اند. ساخت این وسایل نقلیه به تنهایی، در سال 1934، چیز افسانه ای است، و آغاز موفقیت های شگفت انگیزی است که تنها با شروع جنگ جه، دوم در سال 1939 متوقف شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.