فورد تجربیات از راه دور ایجاد می کند، خدمات تلفن همراه در سراسر کشور در دسترس است


بر اساس آ،ین مطالعه JD Power Customer Service Index، مشتری، که از تجربیات راه دور برای تعمیر و نگهداری خودرو استفاده می کنند، احتمالاً نام تجاری خود را به دوستان خود توصیه می کنند. فورد این را می‌داند و می‌خواهد از روند ارتقای تجربه مالکیت خودرو با گسترش پیکاپ و تحویل خود و همچنین خدمات تلفن همراه در سراسر ایالات متحده سرمایه‌گذاری کند.

این خودروساز اعلام می‌کند که برنامه‌های توسعه‌یافته آن برای نمایندگی‌ها داوطلبانه است و هر فروشنده شرکت‌کننده می‌تواند محدودیت‌های خدمات و مسافت پیموده شده خود را برای هر نوع تجربه از راه دور تعیین کند. برنامه خدمات فورد برای مشتریان ،ده‌فروشی، ناوگان، تجاری و ،تی باز است.

دو جزء اصلی در این برنامه وجود دارد که اکنون در سراسر کشور در حال گسترش است. با Pickup & Delivery، مشتریان می توانند یک قرار آنلاین برای تعمیر و نگهداری س، بگیرند و فروشنده فورد برای تحویل خودرو به خانه یا محل ،ب و کار آنها می آید. پس از اتمام تعمیرات برنامه ریزی شده، خودرو را به محل بازگرداند.

با سرویس موبایل، مشتریان می‌توانند برای انواع عملیات مشابه قرار ملاقات بگذارند، اگرچه یک تکنسین با یک ون سرویس سیار در محل حاضر می‌شود و تعمیر یا نگهداری را در مک، واجد شرایط به انتخاب مشتری انجام می‌دهد.

تاد رابورن، مدیر منطقه ای CX آمریکای شمالی، توضیح می دهد: «مشتری، که تحویل و تحویل و خدمات تلفن همراه را تجربه کرده اند، راحتی و انعطاف پذیری را دوست دارند. «این برنامه دسترسی مشتریان به گزینه‌های خدمات از راه دور را افزایش می‌دهد، بنابراین چه در موعد تعویض روغن باشید یا چه نیاز به فراخو، داشته باشید، سرویس‌دهی وسیله نقلیه‌تان با اختلال کمتری در زندگی و فعالیت‌ها و افرادی که شما انجام می‌دهید آسان‌تر است. اهمیت دادن.”

حدود یک سال پیش، لینکلن – برند لو، فورد برای بازار ایالات متحده – به اصطلاح Mobile Vehicle Spa را راه اندازی کرد. در حالی که در ابتدا فقط به هوستون محدود می شد، این سرویس تمیز ، کامل بیرونی و داخلی و جزئیات را در مکان و برنامه مورد نظر مشتری ارائه می دهد. پر ، سوخت نیز بخشی از این برنامه است.


منبع: https://www.motor1.com/news/633289/ford-remote-experiences-nationwide-america/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.