فورد تورنئو پیک در داخل و خارج جاسوسی کرد

اگر ترجیح می دهید یک ون تمام برقی ب،ید، فورد شما را تحت پوشش قرار می دهد. Transit Courier EV و Tourneo Courier EV در آینده به این مجموعه خواهند پیوست، اگرچه ما اطلاعات زیادی در مورد مک،ک آن نداریم. با این حال، آنچه ما می د،م این است که دو LCV در کارخانه فورد در کرایووا در روم،، جایی که کراس اوور پوما نیز در حال حاضر مونتاژ می شود، تولید خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/655960/ford-tourneo-courier-exterior-interior-spied/

18 ع، ها

ما می د،م که این فقط یک ون تجاری س، است، اما این روزها حتی آن ، های کار ساده نیز تجربه ای شبیه به وسیله نقلیه را ارائه می دهند. ما انتظار داریم که این محصول جدید از نظر رفتار جاده ای ،یبی بین یک هاچ ، اصلی و یک کراس اوور کوچک باشد. با این حال، کابین جادارتر خواهد بود و شکل کلی جعبه ای شکل نشان می دهد که فورد عملکرد را به زیبایی اولویت داده است. و این واقعاً در این بخش جای تعجب نیست.

ع، جاسوسی فورد تورنئو پیک

در ژانویه امسال، اولین ع،‌های پاپاراتزی را با نسخه باری آن وسیله نقلیه که نام پیک ترانزیت را بر تن خواهد کرد، به اشتراک گذاشتیم. آنچه در گا،ی زیر می بینید مشتق مسافر آن است که به ،وان Tourneo Courier شناخته می شود. نمونه اولیه کاملاً استتار شده است اما در حال حاضر برخی از ویژگی های طراحی اولیه خود را نشان می دهد. از این ع،‌های اولیه، ون به‌خصوص چشمگیر به نظر نمی‌رسد، اما با دیدن اینکه Transit Custom جدید چقدر خوب به نظر می‌رسد، شرط می‌بندیم که ناامید نخواهیم شد.

فورد در حال بازنگری کامل محدوده خودروهای تجاری س، خود در اروپا است. خط جدید Transit Custom سال گذشته معرفی شد و اکنون شامل یک نسخه کاملاً الکتریکی نیز می شود، در حالی که Tourneo Connect فن آوری ها و پلت فرم فول، واگن را در سال 2021 به بیضی آبی آورد. اکنون، فورد در حال کار بر روی Tourneo Courier جدید است که جایی بین آن ها خواهد بود. دو مدل ذکر شده در بالا

زیر کاپوت چه خواهد بود؟ پیشنهادات اولیه ادعا می کنند که این خودرو بر اساس نسخه اصلاح شده پلتفرم پوما خواهد بود که به ،ه خود بر پایه فیستا ساخته شده است. ما انتظار داریم که موتور 1.0 لیتری EcoBoost توربوشارژ این شرکت به ،وان اصلی ترین پیشنهاد در ا،ر بازارهای سراسر اروپا باشد. یک دیزل 1.5 لیتری ،وماً اتفاق نمی افتد، اما هنوز هم پتانسیلی برای آسیاب احتراق تراکمی در کشورهای خاصی در این قاره مشاهده می کنیم. هر دو نوع سوخت احتمالاً نوعی پشتیب، الکتریکی دریافت خواهند کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.