فورد حالت فیلم Drive-In را که باعث می‌شود وسایل نقلیه اسکات کارولینا انجام دهند، ثبت اختراع می‌کند


در طول هشت سال تصدی من به ،وان ،ن داکوتای ج،ی بلک هی،، من به اندازه کافی خوش شانس بودم که 15 دقیقه دورتر از یک تئاتر خوب با ماشین زندگی کنم. به این ترتیب، من شخصاً می توانم تأیید کنم که ویژگی های ارائه شده توسط فورد در این ثبت اختراع برای حالت فیلم درایو هوشمندانه هستند. متأسفانه، با وجود تنها 320 درایو در ایالات متحده، ممکن است تقاضای کافی برای تضمین توسعه آن وجود نداشته باشد.

ابتدا اجازه دهید در مورد اسکات کارولینا صحبت کنیم. به ،وان یک تازگی، این روند تغییر وسایل نقلیه است که به طور قابل توجهی پایین تر در عقب بنشینند و جلو را به سمت آسمان قرار دهند. برخی از مردم این حالت تعلیق را با حالت ، که شماره دو را در چمن می‌رود برابر می‌دانند، و مستقیماً در ویرجینیا ممنوع است. با این حال، به‌،وان یک دوجین فیلم کهنه کار، نمی‌توانم مکان بهتری برای کوبیدن آن پشت سر به زمین بیابم. تعجب خواهید کرد که فریم شیشه جلوی بالا چقدر در مشاهده صفحه اختلال ایجاد می کند، اما مطمئناً به وسیله نقلیه ای با سیستم تعلیق قابل تنظیم ارتفاع نیاز دارد.

جالب اینجاست که توضیحات ثبت اختراع تقریباً به طور گذراً به این ویژگی اشاره می کند که چندین صفحه به پایین مدفون شده است. نقطه کانونی حالت رانندگی حول سیستم اطلاعات سرگرمی می چرخد، که می تواند برای تماشاگران فیلم در وسایل نقلیه مدرن نیز مشکل ساز باشد. یک فضای داخلی کاملا تاریک است همیشه بهترین حالت در درایو-این (برای دیدن صفحه فیلم، شما دوست دارید) اما تنظیم استریو روی یک ایستگاه محلی برای دریافت صدا مورد نیاز است.

این بدان م،است که نمایشگر مرکزی معمولاً روشن می‌ماند و حتی پایین‌ترین سطح نور نیز می‌تواند بر تجربه فیلم تأثیر منفی بگذارد. علاوه بر این، سیستم اطلاعات سرگرمی ممکن است پس از چند دقیقه از کار بیفتد، که وقتی یک پیچ و تاب کلیدی را از دست می‌دهید، بسیار بد است. راه اندازی مجدد وسیله نقلیه یا حداقل یک چرخه سیستم الکتریکی معمولاً برای بازگرداندن صدا مورد نیاز است و این می تواند چراغ های روشنایی در روز را فعال کند. باور کنید، هیچ چیز بیشتر از روشن شدن توسط ماشین پشت سرشان باعث ناراحتی مردمی در درایو این نمی شود.

درایو-این تئاتر بلک هی،

قابل تبدیل در درایو این است، اما استراحت در یک SUV خمیده با بلند،ای gazillion خوب خواهد بود. اعتبار ع،: کریستوفر اسمیت

این حالت درایو می‌تواند همه این موارد را از بین ببرد. درگیر ، سیستم نه تنها امکان استفاده نامحدود از استریو را در یک محیط تاریک فراهم می کند، بلکه می تواند تهویه مطبوع و سایر ویژگی های راحتی را در صورت ،وم فعال کند. این چراغ‌های روشنایی در روز را غیرفعال می‌کند و به سرنشینان اجازه می‌دهد در صورت ،وم از بوق یا چراغ‌ها برای سیگنال‌دهی به کارکنان درایو استفاده کنند. و بله، در جای خود چمباتمه می زد تا بهترین نمای ممکن از صفحه نمایش را ارائه دهد.

از آنجایی که سالن‌های سینما در ایالات متحده بسیار کمیاب هستند، فورد پیشنهاد می‌کند این سیستم می‌تواند در مکان‌های دیگری که افراد در وسایل نقلیه خود می‌مانند استفاده شود. در طول اوج همه‌گیری، مکان‌های بسیاری وجود داشت که همه چیز از تئاترهای موقت گرفته تا خدمات کلیسا را ​​ارائه می‌دادند. سنسورها و داده‌های GPS برای تعیین اینکه آیا یک نقطه برای فعال ، سیستم من، است یا نه، احتمالاً برای جلوگیری از استفاده شرورانه از اسکات، به هم متصل می‌شوند.

این پتنت سال گذشته ثبت شد اما به تازگی منتشر شده است. در حال حاضر، مشخص نیست که چنین سیستمی در فوردهای آینده ارائه خواهد شد یا خیر، اما مطمئناً ایده جالبی است.


منبع: https://www.motor1.com/news/650557/ford-patents-drive-in-movie-mode-makes-vehicles-do-carolina-squat/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.