فورد در حال تمام شدن بیضی آبی برای کامیون هایش است

تریبار از پاسخگویی در مورد این موضوع با CNBC خودداری کرد، در حالی که فورد از اظهار نظر در مورد ارتباط فرضی تریبار با مشکلات تولید نشان فعلی خودداری کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/612657/ford-running-out-blue-ovals/

در همین حال، فورد هفته گذشته اعلام کرد که ساخت بزرگترین کارخانه تولیدی خود را آغاز کرده است که قرار است در سال 2025 به صورت آنلاین راه اندازی شود.

فورد F-150 لایتنینگ لاریات 2022: بررسی

نشان‌ها به اندازه هر شرکت خودروسازی دیگری برای فورد مهم هستند، اما به نظر می‌رسد که خودروساز دیترویت در حال حاضر با مشکلاتی در رابطه با نشان بیضی آبی خود مواجه است.

اریک گراب، مدیر ساخت و ساز ردپای جدید فورد گفت: «ما در حال ساختن آینده در اینجا در غرب تنسی هستیم. این تأسیسات طرح اولیه تأسیسات تولیدی آینده فورد است و فورد را قادر می‌سازد تا به تغییر آمریکا به سمت خودروهای الکتریکی کمک کند.»

دلیل اصلی کمبود نیز گزارش نشده است. با این حال، ژورنال گزارش داد که Tribar Technologies، یک تامین کننده مستقر در میشیگان که در گذشته نشان هایی را برای فورد ساخته است، مجبور شد عملیات خود را در ماه آگوست محدود کند. این به دلیل اختلاف با تنظیم کننده های میشیگان در مورد مواد شیمیایی صنعتی است که در یک سیستم فاضلاب محلی تخلیه می شود.

اولین بار توسط رو،مه وال استریت به نقل از منابع ناشناس، گفته می شود که فورد مشکلاتی در زنجیره تامین مربوط به نشان های خود دارد. به عبارت دیگر، کمبود نشان‌های بیضی آبی رنگ وجود دارد که در همه خودروهای فورد از جمله پرفروش‌ترین کامیون‌های سری F آن وجود دارد. نه تنها این، حتی نشان هایی که نام مدل ها را مشخص می کنند نیز کمیاب می شوند.

از زمان اوج بیماری همه گیر، چندین شرکت خودروسازی با مشکلات زنجیره تولید و تامین مواجه بوده اند که عمدتاً به خطرات سلامتی و تراشه های نیمه هادی مرتبط است. فورد یکی از این شرکت هاست.

20 ع، ها

یکی از سخنگویان فورد این موضوع را تایید کرده است CNBC، اگرچه تعداد مشخصی از وسایل نقلیه تحت تأثیر فاش نشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.