فورد در سال 2026 با شراکت ردبول به فرمول 1 باز می گردد

محبوبیت فزاینده فرمول 1 در ایالات متحده، دیگر خودروسازان آمریکایی را به این ورزش علاقه مند کرده است. ماه گذشته، کادیلاک و آندرتی برنامه خود را برای ورود به فرمول یک اعلام ،د، یک تیم جدید به پادوک اضافه می کند. با این حال، گسترش پیشنهادی با پسرفت مواجه است.


منبع: https://www.motor1.com/news/650713/ford-returns-formula-1-red-bull/

Ford و Red Bull Powertrains توسعه واحد نیروگاه جدید را در سال جاری آغاز خواهند کرد، که باید مقررات فنی آتی را که در حال اجرا هستند رعایت کند. این پیشرانه دارای یک موتور الکتریکی 350 کیلوواتی است و باید سوخت های پایدار را بپذیرد. این خودروساز در جایی که بتواند، تخصص فنی را به RBP ارائه خواهد کرد، از جمله موتورهای احتراقی، سلول‌های باتری، فناوری موتور الکتریکی، نرم‌افزار کنترل واحد قدرت و تجزیه و تحلیل.

بازگشت فورد به فرمول 1 در حالی اتفاق می‌افتد که این خودروساز به شدت به سمت ورزش‌های موتوری در طول دوره‌ای که احساس رنسانس مسابقه‌ای به نظر می‌رسد، پیش می‌رود. این خودروساز با موتوراسپورت های مردمی، WEC، IMSA، WRC، NASCAR، NHRA و موارد دیگر درگیر است. جیم فارلی، مدیرعامل فورد گفت: «ما در حال ورود به عصر جدیدی برای عملکرد فورد هستیم. بیضی آبی در حال حاضر ماشین مسابقه ای موستانگ GT3 2024 را به نمایش گذاشته است.

فورد در سال 2004 با عملیات جگوار و کازورث از F1 خارج شد. با این حال، این خودروساز در این ورزش کاملاً موفق بوده و در طول مبارزات خود 10 ،وان قهرم، سازندگان و 13 ،وان قهرم، رانندگان را به دست آورده است.

کریستین هورنر، مدیر تیم اوراکل ردبول ریسینگ، گفت: «به‌،وان یک تولیدکننده موتور مستقل، داشتن توانایی بهره‌مندی از تجربه یک OEM مانند فورد، ما را در جایگاه خوبی در مقابل رقبا قرار می‌دهد. از جیم کلارک گرفته تا آیرتون سنا و مایکل شوما،، این دودمان برای خود صحبت می کنند.

16 ع، ها

بیل فورد، مدیر اجرایی این خودروساز گفت: «فورد، در کنار قهرمانان جهان، اوراکل ردبول ریسینگ، در حال بازگشت به اوج ورزش است و سنت دیرینه فورد در نوآوری، پایداری و برق‌سازی را به یکی از قابل مشاهده‌ترین مراحل جهان می‌رساند.

فورد در حال بازگشت به فرمول 1 است. خودروساز آمریکایی و ردبول پاورترین برای توسعه نسل بعدی نیروگاه هیب، برای مقررات سال 2026 شریک هستند. موتورهای جدید حداقل تا سال 2030 به خودروهای اوراکل ردبول ریسینگ و اسکودریا آلفا تاوری کمک خواهند کرد.

پیشرانه های ردبول فورد

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.