فورد ساخت بزرگترین کارخانه تولیدی خود را آغاز کرد

برای تحقق این امر به باتری ها نیاز است و این یک ماموریت اولیه برای تاسیسات است. اما ما گمان می کنیم که کامیون جدید فورد مورد توجه ،یداران خودرو باشد. جیم فارلی، مدیر عامل فورد، اولین سرنخ ما را در مورد این کامیون نسل بعدی ارائه کرد و چیزی “متفاوت از این” را در راه اندازی تولید F-150 لایتنینگ در آوریل ارائه کرد. با توجه به اینکه شورلت و رم کامیون‌های برقی را آماده می‌کنند که به طور قابل توجهی از همتایان احتراق داخلی خود منحرف می‌شوند، کاملاً ممکن است فورد چیزی مشابه را برای فروش در کنار F-150 آماده کند.

یک کارخانه کاملاً جدید فورد در غرب تنسی در حال ساخت است که شبیه هیچ چیز دیگری در تاریخ 119 ساله این شرکت نخواهد بود. با نام BlueOval City، هنگامی که در سال 2025 آنلاین شود، بزرگترین و پیشرفته ترین مجتمع تولیدی فورد در بین همه آنها خواهد بود. این خودرو نقش حیاتی در آینده برقی این خودروساز، ساخت باتری ها و یک کامیون الکتریکی کاملاً جدید که به گفته فورد، «انقلابی» خواهد بود، ایفا خواهد کرد.

به دنبال محتوای بیشتر فورد هستید؟ جدیدترین موستانگ و سایر وسایل نقلیه اخیر را در بازار بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت، در زیر موجود است.

ساخت و ساز شهر بیضی آبی فورد

قبل از اینکه این کامیون مرموز به ثمر بنشیند، کارخانه باید ساخته شود. کار مقدماتی در ماه مارس آغاز شد و بخش قابل توجهی از زمین را برای پروژه ساخت و ساز عظیم آماده کرد. این به تنهایی به م،ای جابجایی 4.6 میلیون یارد مکعب خاک و گذاشتن 370000 تن سنگ بود. اکنون، فولاد در زمین است که به ،وان پایه و استخوان برای BlueOval City – پردیس وسیعی که شش مایل مربع را در بر می گیرد، عمل می کند.

6 ع، ها

چنین تعهد بزرگی مطمئناً با قیمت گزاف همراه است و در این مورد، ما صحبت می کنیم میلیاردها. به طور خاص، فورد در حال سرمایه‌گذاری 5.6 میلیارد دلاری در این کارخانه است و زم، که در سال 2025 آنلاین شود، این شرکت 6000 کارمند جدید برای اداره آن اضافه خواهد کرد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، BlueOval City نقش مهمی در هدف فورد برای ساخت سالانه 2 میلیون خودروی برقی تا پایان سال 2026 ایفا خواهد کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/612246/ford-begins-construction-blue-oval-city/اریک گراب، مدیر ساخت و ساز ردپای جدید فورد گفت: «ما در حال ساختن آینده در اینجا در غرب تنسی هستیم. این تأسیسات طرح اولیه تأسیسات تولیدی آینده فورد است و فورد را قادر می‌سازد تا به تغییر آمریکا به سمت خودروهای الکتریکی کمک کند.»

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.