فورد قیمت خودروهای برقی No-Haggle را در ژانویه 2024 تصویب می کند

Motor1.com تماس گرفت InsideEVs سردبیر ارشد تام مولونی برای تحلیل خود از طرح قیمت گذاری فورد:

در دسامبر 2022فارلی گفت که 1920 نفر از 2968 فروشنده این خودروساز در ایالات متحده موافقت ،د که به یک مکان دارای گواهی مدل e برای فروش خودروهای برقی این برند تبدیل شوند. این نمایشگاه‌ها باید کارکنان را تحت آموزش ویژه خودروهای الکتریکی قرار دهند، شارژر نصب کنند و تحویل و تحویل خودرو را به صورت رایگان ارائه دهند.

این شرکت قیمت‌های غیرقابل مذاکره را به ،وان ستونی برای ایجاد ش،ه نمایندگی جدید Model e قرار داد. نمایشگاه ها باید قیمت های تعیین شده برای خودروهای برقی را در وب سایت خودروساز ارسال کنند و مشتریان می توانند ،ید را به صورت آنلاین تکمیل کنند.

در جریان ارائه روز بازار سرمایه فورد، جیم فارلی، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که این خودروساز قصد دارد به قیمت‌های تعیین‌شده و بدون مذاکره برای خودروهای الکتریکی خود تغییر کند.

“ما این وسایل نقلیه را با یک تجربه مشتری مدرن و ساده تطبیق می دهیم که با یک پیشرفت بزرگ و قیمت غیرقابل مذاکره شروع می شود. نمایندگی های ما می توانند یک مزیت رقابتی باشند زیرا با هم همکاری می کنیم تا هزینه های توزیع را کاهش دهیم. ما موجودی فیزیکی را کاهش خواهیم داد. فارلی گفت: به طور چشمگیری در مدل e، و یک مدل بازاریابی جدید را به کار می‌بریم که بر وفاداری و ارتباط با مشتری و ایجاد یک جامعه تمرکز دارد تا میلیاردها دلار برای تبلیغات تلویزیونی و رسانه‌های پخش.

داگ فیلد، مدیر ارشد توسعه محصول و فناوری پیشرفته فورد، جزئیات بیشتری در مورد استراتژی قیمت گذاری جدید ارائه کرد. در ژانویه 2024 برای خودروهای برقی این خودروساز اعمال خواهد شد.

با این حال، این بدان م،ا نیست که فورد یک مدل فروش مستقیم مانند آنچه که تسلا یا ریوین استفاده می کند، اتخاذ می کند. مشتریان همچنان از یک فروشنده ،ید می کنند، اما اگر نمی خواهند وارد نمایشگاه شوند.

«مشتریان مدل E گزینه‌های ،ید منعطف، آنلاین، در فروشگاه، با قیمت‌گذاری شفاف که نیازی به چانه‌زنی ندارند، و تحویل وسیله نقلیه از راه دور و بعداً تحویل گرفتن خواهند داشت. این تجربیات بهتر باعث می‌شود مشتریان تمایل بیشتری به ،ید داشته باشند. فیلد گفت: یک رابطه و دوباره همان فروشنده را انتخاب کنید.

فورد همچنین مراکز ،ده فروشی جدیدی ایجاد خواهد کرد. این سایت ها چند هفته موجودی خودرو را نگه می دارند و می توانند مدلی را در کمتر از 10 روز به مشتری تحویل دهند.

رویکرد مدل e این خواهد بود که به مشتری، که می‌خواهند همه این موارد را حذف کنند، این امکان را می‌دهد تا این کار را با قیمت‌گذاری آنلاینی که نمایندگی‌ها به صورت جداگانه تعیین می‌کنند، انجام دهند، در حالی که همچنان تجربه نمایندگی را که برخی از ،یداران ترجیح می‌دهند، ارائه می‌دهند.


منبع: https://www.motor1.com/news/668937/ford-ceo-jim-farley-announces-fixes-prices-for-future-vehicles/«رویکرد فورد راه‌حلی هوشمندانه برای قو،ن حق امتیاز نمایندگی‌ها است تا آنچه را که بسیاری از مصرف‌کنندگان امروزی می‌خواهند ارائه دهد؛ قیمت تعیین‌شده غیرقابل مذاکره با گزینه تحویل درب منزل. تسلا ثابت کرده است که این فرمول کار می‌کند و اغلب بر تجربه ،ید خودرو موجود ترجیح داده می‌شود. شامل ساعات زیادی در نمایندگی برای مذاکره با یک معامله قبل از اینکه توسط مدیر طبقه تایید شود، فقط به بخش مالی تحویل داده می شود که در آنجا همه چیز از پوشش زیر، حکاکی پنجره و بیمه چرخ تا گارانتی طول، به شما ارائه می شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.