فورد لایتنینگ سرفصل های Forza Horizon 5 Rally Adventure Expansion

این توسعه 10 خودروی جدید Forza را معرفی می کند که همگی برای طبیعت آفرود شدید Sierra Nueva تخصص دارند. سربرگ فورد F-150 لایتنینگ پلاتینیوم است – یک کامیون تمام الکتریکی که قدرت زیادی تولید می کند و مجهز به سیستم تعلیق چند پیوندی با فنرهای مارپیچ است که به آن امکان می دهد با ناهموارترین زمین سازگار شود.

Forza Horizon 5 Rally Adventure شامل تعداد زیادی رویداد مسابقه ای، از جمله مراحل نقطه به نقطه Horizon Rally، مسابقات سنتی چند ماشینی Horizon، و مسابقات شبانه چالش برانگیز است. در رویدادهای Horizon Rally، بازیکن مجموعه‌ای از ،اصر جدید HUD را می‌بیند که می‌توان آن‌ها را روشن یا خاموش کرد. این بازی ویدیویی همچنین دارای یک نورافکن پویا در شب برای بهبود دید در رویدادهای رالی است که بعد از غروب خورشید برگزار می شود.

سیرا نووا مک، ناهموار و متنوع است که کیلومترها جاده های مختلف رانندگی را در خود جای داده است. این مکان شامل طیف وسیعی از بیوم‌ها برای کاوش است، از جمله شهر پوئبلو آرتزا، معدن بزرگ متروکه، تپه‌های شنی قابل تغییر شکل حماسی، تنگه صحرایی تنگ و پیچ‌خورده، تپه‌های سبز و جنگلی نخل کاملاً درهم ش،ته.

Forza Horizon 5 Rally Adventure

17 ع، ها

Forza Horizon 5 Rally Adventure به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا ماشین رالی خود را با قطعات کاملاً جدید و سیستم ضد تاخیر با جلوه‌های شعله تماشایی و صدای فایر کرکر بسازند. کنترل پرتاب نیز به ،وان یک کمک جدید برای همه ماشین‌ها اضافه شده است که بازیکنان می‌توانند آن شروع رالی عالی را انجام دهند.

فورد Horizon 5 قرار است در ماه مارس یک نسخه توسعه یافته به نام Forza Horizon 5 Rally Adventure دریافت کند. توسعه جدید ویژگی‌های مختلفی را معرفی می‌کند، از جمله مکان جدیدی به نام Sierra Nueva، طیف وسیعی از بیوم‌ها برای کاوش، و مجموعه‌ای هیجان‌انگیز از وسایل نقلیه، با فورد F-150 Lightning Platinum به ،وان سربرگ. ویدیوی تری، بالا باید به شما ایده دهد که با این بسط چه چیزی در راه است.

بازی The Forza Horizon 5 Rally Adventure در 29 مارس 2023 برای کنسول های ای، با،، رایانه های شخصی ویندوز و استیم و بازی های ابری (بتا) منتشر خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/654442/forza-،rizon-5-rally-adventure-announcement/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.