فورد ماوریک از Go Fast Campers یک چادر پاپ زیبا دریافت می کند

در صورت تج،، تخت هنوز هم وسایل و سایر وسایل لازم برای کمپینگ را در خود جای می دهد که می تواند شامل یخچال باشد. ویدئوی بالا باید نحوه عملکرد کمپر پاپ تاپ را نشان دهد، از جمله اینکه چگونه می تو،د بدون نیاز به نردبان وارد چادر شوید.

GFC ادعا می کند که این جادارترین کمپر موجود برای Maverick است، همچنین ادعا می شود که س، ترین، قوی ترین، بادوام ترین و کاربردی ترین است. این دستگاه از یک قاب فضایی آلومینیومی کوچک (در مقایسه با سایر کمپینگ‌های پلت‌فرم GFC)، همراه با قطعات ماشینکاری شده از بیلت، پانل‌های بالابر، لولاهای سفارت، کف م،ار و هاله بار T-Track استفاده می‌کند.

4 ع، ها

مهمتر از همه، GFC Platform Camper برای Maverick تنها با قیمت 7700 دلار به فروش می رسد که اگر به قیمت کامیون اضافه شود، قیمت چند، ندارد. شایان ذکر است، اگر از Maverick XL Hybrid پایه استفاده می کنید، می تو،د یک کمپر کامیون کامپکت هیب، 37-MPG (،یبی) را فقط با حدود 28695 دلار به اضافه هزینه 1495 دلاری مقصد تهیه کنید.

با این حال، تخت 4.5 فوتی Maverick برای خوابیدن خیلی کوتاه است، بنابراین تنها راه حل این است که یک چادر مستقل بیاورید که باید به صورت دستی در نزدیکی محل پارک خود نصب کنید، یا از راه حل Go Fast Campers (GFC) استفاده کنید – یک پاپ س، وزن. چادر بالا به نام کمپر پلتفرم GFC.

راه حل ساده است – پیچ و مهره ای روی یک کمپر روی تخت کوتاه با یک محل خواب که از بالای سقف ماوریک می رود. و از آنجایی که این یک چادر پاپ بالا است، شبیه به چادر سقفی SuperLite برای فورد برانکو، کمپر تنها 6.5 اینچ به ارتفاع کل (بالاتر از آنتن) اضافه می کند. این یک کمپر بسیار جمع و جور با یک فضای خواب 50 در 90 اینچی و 255 پوند (116 کیلوگرم) وزن اضافی ایجاد می کند.

فورد ماوریک با چادر پاپ کمپرهای سریع

فورد ماوریک به قدری محبوب بود که بیضی آبی مجبور شد سفارشات مدل 2022 را متوقف کند تا بتواند سفارشات عقب افتاده را انجام دهد. جمع و جور است که برای خیابان های شهر عالی است، اما این بدان م،ا نیست که صاحبان آن نمی خواهند با پیکاپ خود به کمپینگ بروند.


منبع: https://www.motor1.com/news/606814/ford-maverick-pop-top-tent/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.