فورد و ال‌جی برنامه‌های خود را برای کارخانه باتری جدید در ترکیه اعلام کردند


منبع: https://www.motor1.com/news/653791/ford-lg-battery-plant-turkey/

،یه یک مکان کلیدی برای عملیات اروپایی فورد است. این خودروساز ده ها سال است که با Koc Holding همکاری می کند و این دو شرکت سرمایه گذاری مش، فورد اوتوسان را که بیش از 60 سال پیش تأسیس شده است، اداره می کنند. از آوریل سال گذشتهفورد E-Transit را در کشور برای بازارهای اروپایی تولید می کند. کارخانه در Kocaeli دومین سایت تولیدی است که پس از کانزاس ون برقی را مونتاژ می کند.

5 ع، ها

فورد روی برقی‌سازی خط تولید اروپایی خود شرط‌بندی بزرگی می‌کند و می‌خواهد تا پایان دهه فقط خودروهای باتری‌دار در این قاره بفروشد. بخش تجاری س، نقش کلیدی در این استراتژی ایفا خواهد کرد و در حمایت از پیشرفت آن، بیضی آبی شراکت با LG Energy Solutions را برای یک کارخانه باتری جدید در ،یه اعلام می کند. دو طرف – همراه با هلدینگ محلی Koc – یک یادداشت تفاهم غیر ا،ام آور برای تشکیل یک سرمایه گذاری مش، جدید امضا کرده اند. این معامله منوط به توافق نهایی هر سه طرف درگیر است.

فورد قصد دارد با شرکای خود یکی از بزرگترین کارخانه های تولید باتری خودروهای تجاری در اروپا را بسازد. در منطقه صنعتی باسکنت در نزدیکی آنکارا در ،یه واقع خواهد شد. فورد مطمئن است که این پروژه در مسیر درست قرار دارد و انتظار می‌رود اوا، امسال با تولید واقعی برنامه‌ریزی شده برای شروع در سال 2026 آغاز شود. فورد، ال‌جی و کوک متعهد به حداقل 25 گی،ات ساعت ظرفیت تولید سالانه با افزایش احتمالی تا 45 گی،ات ساعت هستند. در سال.

ال جی شریک جدیدی برای فورد نیست. این غول فناوری باتری های موستانگ Mach-E را از کارخانه خود در لهستان تامین می کند. این دو شرکت بیش از یک دهه است که با هم کار می کنند.

لیزا دریک، نایب رئیس فورد EV Industrialization می‌گوید: «فورد همچنان به افزایش برنامه‌های خودروهای الکتریکی خود ادامه می‌دهد، زیرا ما در انقلاب خودروهای الکتریکی پیشرو باشیم.» ما به تعهد خود مبنی بر تولید باتری در همان منطقه ای که خودروهای الکتریکی می سازیم، عمل می کنیم. ایجاد جوینت ونچر جدید با LGES و Koc Holding پایه محکمی را برای ساختن آینده خودروهای الکتریکی پر رونق برای فورد در اروپا ایجاد خواهد کرد.

فورد E-Transit Cocaeli

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.