فورد E-Transit گرمایش سطوح داخلی را برای افزایش محدوده خودروهای برقی آزمایش می کند

7 ع، ها

این تحقیق داده هایی را در مورد اینکه چگونه تغییرات آب و هوا، ترافیک و شرایط جاده می تواند بر برد باتری تأثیر بگذارد ارائه کرد. گنجاندن این داده ها در ماشین حساب برد می تواند به پیش بینی دقیق برد باتری در زمان واقعی کمک کند. سپس این داده‌های رانندگی جمع‌آوری شده را می‌توان برای وسایل نقلیه تجاری برای پیش‌بینی محدوده ناوگان EV، برآورد نیاز انرژی برای مسیرهای خاص بر اساس وزن بار، آب و هوا و شرایط جاده استفاده کرد.

کم مصرف ترین راه برای گرم ، خودرو چیست؟ این سوالی است که مهندسان فورد به ،وان بخشی از تلاش‌های خود برای بهبود برد خودروهای الکتریکی روی پاسخ به آن متمرکز هستند. به طور سنتی، وسایل نقلیه هوای گرم را در سراسر کابین به گردش در می آورند. با این حال، مهندسان فورد فکر می کنند که راه بهتری با گرم ، سطوح داخلی پیدا کرده اند.

دو روش برای گرم ، سطوح داخل کابین وجود دارد. یکی شامل سطوح گرمایشی است که سرنشینان لمس می‌کنند، مانند صندلی‌ها یا چرخ‌های فرمان. اما گزینه دیگر استفاده از سطوح دیگر برای تابش گرما به سمت سرنشینان است. هر دو روش به انرژی باتری نیاز دارند، اما به گفته فورد، مصرف انرژی را می توان با استفاده از این روش ها 13 درصد کاهش داد. On وسایل نقلیه تجاری که توقف های مکرر دارند، این پس انداز می تواند افزایش یابد.

فورد E-Transit با سطوح گرم

علاوه بر ،یب سطوح گرم شده، فورد در حال آزمایش سایر روش‌های تولید گرما از جمله مبدل‌های حرارتی برای انتقال گرما از درایو الکتریکی به داخل و/یا بسته باتری است. همچنین به دنبال راه‌هایی برای پیش‌تنظیم کارآمد بسته باتری و اجزای پیشرانه است تا قبل از استفاده به دمای مطلوب برسند. در نهایت، به دنبال روش‌هایی برای «مسیریابی زیست‌محیطی» است تا مسیرهای بهینه خودرو را بر اساس زمان روز و توقف‌های شارژ مورد نیاز مح،ه کند تا بیشترین استفاده را از محدوده خودرو داشته باشد.

در نهایت این تحقیق نه تنها به فورد کمک می کند تا خودروهای برقی آینده را توسعه دهد، بلکه عملکرد خودروهای موجود مانند لایتنینگ را از طریق به روز رس، های نرم افزاری به حدا،ر می رساند. این خودروساز قصد دارد تا سال 2026 سالانه دو میلیون خودروی برقی بفروشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/654368/ford-heating-surfaces-for-ev-range/

مهندسان فورد برای آزمایش این روش، دسته‌های گرمکن، کف‌پوش‌ها و سایر پانل‌ها را روی یک فورد E-Transit تمام الکتریکی نصب ،د. سپس آنها وسیله نقلیه را با تحویل بسته، تحویل کالاهای ویژه و استفاده از ون برای سایر مشاغل در اطراف کلن آلمان آزمایش ،د. این آزمایش در هر دو فصل زمستان و تابستان در ،یبی از آب و هوا انجام شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.