فورد F-150 2024 2400 قطعه کمتر برای کاهش پیچیدگی خواهد داشت

او گفت: «تا زم، که محدوده خودروهای برقی با یدک‌کشی به طور قابل‌توجهی بهبود یابد و ش،ه بسیار گسترده‌تری از شارژرها وجود داشته باشد، مشتریان به ،ید پیکاپ‌های ICE و پیکاپ‌های هیب، ما ادامه می‌دهند.»

مثل همیشه، مایلیم نظر شما را در این مورد بد،م، بنابراین به بخش نظرات زیر سر بزنید تا نظرات خود را به ما بگویید.


منبع: https://www.motor1.com/news/669422/2024-ford-f-150-to-have-2400-fewer-parts/

چیزهای به ظاهر بی اهمیت دیگری نیز بهینه شده اند که منجر به صرفه جویی هنگفت برای خودروساز مستقر در میشیگان شد. تغییر مشخصات مواد برای ریل‌های جلو، پایه‌ها و منیفولدهای اگزوز تقریباً 30 میلیون دلار در سال صرفه‌جویی کرد در حالی که حذف کابلی که برای کشیدن خودروها از طریق خط مونتاژ لازم بود که بین دو کارخانه تولیدی متفاوت بود، سالانه 11 میلیون دلار اضافی صرفه‌جویی کرد.

کومار گالوترا توضیح داد: «در گذشته، صنعت ما پول زیادی را صرف تغییر مهرها کرده است تا محصولات گاهی به‌طور چشمگیری متفاوت و گاهی اوقات کمی متفاوت به نظر برسند». اخبار خودرو. مشتریان بیشتر و بیشتر برای نرم افزار ارزش قائل هستند. و زیبایی آن با قابلیت پرواز هوایی است، شما می تو،د انواع چیزهای هیجان انگیز را به مشتریان ارائه دهید، زیرا تجربه مالکیت سال به سال ادامه دارد.

در ماه‌های آینده، ما ،یب‌های قابل سفارش در F-150 را به میز، کاهش خواهیم داد که قبلاً هرگز ندیده‌ایم. گالوترا گفت: پیچیدگی کمتر به م،ای قطعات کمتر است. از سالی به مدل دیگر، ما حدود 2400 قطعه از F-150 را می گیریم. این بدان م،است که قطعات بسیار کمتری برای مهندسی، آزمایش و مدیریت کیفیت روی آن‌ها وجود دارد.»

فورد F-150 ترمور 2021

“هزینه های ما غیر رقابتی است. ما باید هم هزینه های مادی و هم هزینه های ساختاری خود را کاهش دهیم. ما یک رویکرد چند جانبه را در پیش گرفته ایم. بیایید در مورد هزینه مشارکت صحبت کنیم که هزینه صورتحساب است. ما بسیاری از رقبای خود را محک می زنیم و با تامین کنندگان خود کار می کنیم تا این بخشی از هزینه های خود را کاهش دهیم.

درباره اینکه تجارت ICE در مقایسه با بخش خودروهای برقی فورد (معروف به فورد مدل e) چقدر به رشد خود ادامه خواهد داد، گالوترا فکر می‌کند که مجموعه خودروهای بنزینی و دیزلی کمتر در معرض انتقال به خودروهای برقی قرار دارند، زیرا هنوز تعداد کمی از خودروهای برقی شارژ می‌شوند. ایستگاه‌های خارج از جاده، جایی که ،یداران Bronco زمان زیادی را در آن سپری می‌کنند، و محدوده خودروهای برقی هنگام یدک‌کشیدن هنوز برای رانندگان پیکاپ معمولی مشکل است.

رئیس فورد بلو در مورد چرخه عمر یک وسیله نقلیه در زمینه تمرکز بیشتر روی نرم افزار می گوید که سکوها عمر طول، تری خواهند داشت و ورق های ف،ی هزینه کمتری خواهند داشت. به عبارت دیگر، نسل‌های جدید مدل‌های خاص عمر طول،‌تری خواهند داشت و احتمالاً بیش از یک لیفت صورت در طول عمر خود خواهند داشت.

بخش خودروهای موتور احتراق داخلی فورد که با نام فورد آبی شناخته می‌شود، در ماه‌های آینده تغییرات زیادی را تجربه خواهد کرد تا هزینه‌های تولید را به حداقل برساند و سود را به حدا،ر برساند.

اما بهینه سازی در اینجا متوقف نمی شود. شاسی بلند ا،پلورر نیز رژیم مشابهی را طی خواهد کرد و رئیس فورد بلو گفت که این شرکت در حال حاضر در مجموع 500 ،یب از دسته کابل دارد که این تعداد در چند ماه آینده به کمتر از 20 خواهد رسید.

در نتیجه این استراتژی، تعداد کل ،یب‌های قابل سفارش برای پیکاپ فورد F-150 در چند ماه آینده به‌طور چشمگیری کاهش می‌یابد و طبق اعلام فورد بلو، مدل سال 2024 حدود 2400 قطعه کمتر از مدل فعلی خواهد داشت. رئیس جمهور، کومار گالوترا، که برنامه شرکت را در مصاحبه ای با اخبار خودرو.

14 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.