فورد F-150 Raptor R Spied در حال انجام فیس لیفت است

سیستم تعلیق قوی و بدنه تهاجمی به راحتی این کامیون را به ،وان یک رپتور شناسایی می کند، اما عکاس جاسوس ما به یک رومبل V8 متمایز اشاره کرد که منحصر به رپتور R است. Power از یک موتور 5.2 لیتری V8 سوپرشارژ گرفته شده از شلبی موستانگ GT500 و تنظیم مجدد برای کامیون می آید. وظیفه در نقطه‌ای 700 ،‌بخار قدرت تولید می‌کند، اگرچه اگر فورد به اندازه‌ای تغییر کند که معیار 702 ،‌بخاری را که در حال حاضر توسط Ram 1500 TRX در اختیار دارد، اصلاح کند، تعجب نمی‌کنیم.

این ع، ها اولین نگاه ما را به رپتور با استایلی به روز ارائه می دهند. مانند دیگر تریم‌های F-150 که اخیراً از آنها استفاده کرده‌ایم، تغییرات بیرونی Raptor R به جلو و عقب کاهش می‌یابد. حتی پس از آن، تاکید بر روی جلو است که در آن یک مش، بزرگتر در پشت پوشش ها وجود دارد. این به سپر به روز شده منجر می شود و ما انتظار تغییرات جزئی در چراغ های جلو را نیز داریم. با موضع گسترده Raptor R، این می تواند به م،ای به روز رس، های اضافی برای گلگیرها باشد. همانطور که گفته شد، چیدمان لنز دوتایی در یک براکت C شکل با چراغ‌های LED تا حد زیادی بدون تغییر باقی می‌ماند.

9 ع، ها

بخش کامیون های سایز کامل در ایالات متحده به سرعت حرکت می کند. باورش سخت است که نسل فعلی فورد F-150 چند سالی از عمرش می گذرد، اما به روز رس، در اواسط چرخه برای پرفروش ترین دکل در حال حاضر به مرحله آزمایش رسیده است. این امر F-150 Raptor R را در موقعیت عجیبی قرار می دهد، زیرا از نظر فنی یک F-150 است. این بدان م،است که علیرغم عرضه کمتر از یک سال پیش، فیس لیفت نیز خواهد داشت.


منبع: https://www.motor1.com/news/631682/ford-f-150-raptor-r-spied-getting-facelift/

ما معتقدیم که خط اصلی F-150 چهره تازه خود را در اوا، امسال معرفی خواهد کرد و برای مدل سال 2024 عرضه خواهد شد. اینکه آیا Raptor R در همان زمان از آن پیروی می کند یا خیر، باید دید. در همین حال، پاد،ت Rambling About Cars را برای محتوای بیشتر در مورد صحنه فعلی کامیون در آمریکا بررسی کنید.

ما هنوز به خوبی داخل یک خودروی آزمایشی F-150 فیس لیفت شده را بررسی نکرده ایم، اما منابع جاسوسی ما می گویند که تغییرات زیادی در داخل خودرو در راه است. استتار بیشتر روی داشبورد نشان می دهد که یک صفحه نمایش لمسی عمودی بزرگ در راه است که یک بار دیگر از F-150 Lightning برق گرفته شده است.

ع،‌های جاسوسی سایر خودروهای آزمایشی F-150 نشان می‌دهد که کاموی سنگین بخش‌هایی از تخت و درب عقب را پوشانده است. در اینجا، فقط مربع های کوچکی از کامو در گوشه های تخت وجود دارد. طرح‌های جدید چراغ‌های عقب که به شدت تحت‌تاثیر F-150 Lightning قرار گرفته‌اند، در اینجا آشکار شده‌اند. ما معتقدیم مدل‌های استاندارد F-150 طراحی‌های جدید درب عقب چند منظوره خواهند داشت، اما رپتور متمرکز بر روی جاده (و Raptor R) با دروازه فعلی ادامه می‌دهد.

فورد F-150 Raptor R Rear View Refresh Spy P،to

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.